خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد؛

اتخاذ تدابیر لازم برای رفع دغدغه‌ تامین سوخت واحد‌های تولیدی و صنعتی البرز

اتخاذ تدابیر لازم برای رفع دغدغه‌ تامین سوخت واحد‌های تولیدی و صنعتی البرز
کد خبر : ۱۵۴۸۴۷۱

استاندارد البرز با تاکید بر تامین سوخت جایگزین واحد های تولیدی با حذف فرآیندهای غیرضرور، گفت: شرکت گاز استان برنامه دقیقی در خصوص تامین گاز صنایع ارائه کند.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در نشست با مدیران شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی استان که روز یکشنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: می توان مکانیزمی طراحی کرد که مدیران شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی استان در فرآیند تامین و توزیع گازوئیل مورد نیاز شهرک ها دخیل باشند.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: فرآیند تامین سوخت جایگزین برای واحد‌های تولیدی و صنعتی استان باید بازنگری و تسهیل شود تا این روند اختلالی در تامین سوخت و فعالیت واحدها ایجاد نکند.

وی ادامه داد: در این راستا علاوه بر اینکه روند توزیع با رضایت صاحبان صنایع انجام می‌شود، مدیران شهرک های خدماتی نیز پاسخگوی دستگاه های نظارتی خواهند بود. 

عبداللهی گفت: با توجه به پیش بینی برودت هوا و افزایش مصارف، ممکن است برخی روزها با قطع گاز صنایع مواجه باشیم از این رو برای تامین سوخت جایگزین از هم اکنون برنامه ریزی می کنیم که اختلالی در فعالیت صنایع ایجاد نشود.

وی افزود: فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع افرادی دلسوز هستند که در تمامی ادوار با تلاش های خود چرخ های اقتصاد کشور را به حرکت درآورده اند، این افراد ایثارگر با مجاهدت های بسیار، ارادت خود را به نظام و مردم اثبات کرده اند از این رو افرادی صادق و معتمد هستند.

استاندار البرز گفت: اکنون تحقق شعار سال که همان جهش تولید با مشارکت مردم است در ید فعالان اقتصادی است بنابراین باید با اعتماد بیشتر، روند فعالیت آنها را تسهیل و تسریع کنیم.

وی افزود: شرکت گاز استان باید برنامه دقیقی در خصوص تامین گاز صنایع استان ارائه دهند تا بر مبنای آن برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی محقق شود. 

همچنین در این نشست در خصوص احداث نیروگاه های خورشیدی مقیاس کوچک در شهرک های صنعتی صحبت شد و شهرک های صنعتی برای استقرار این امکان با استفاده از تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی، اعلام آمادگی کردند.

استاندار البرز احداث نیروگاه های خورشیدی کوچک مقیاس محور را گامی موثر در راستای تامین برق واحد‌های تولیدی و صنعتی و استقلال واحدها در این حوزه دانست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز