خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد؛

هرمزگان در صدر توسعه زیرساخت‌های ورزشی کشور +فیلم

هرمزگان در صدر توسعه زیرساخت‌های ورزشی کشور +فیلم
کد خبر : ۱۵۴۸۴۱۱

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، سرانه فضای ورزشی استان به ازای هر نفر به ۰.۹۱ مترمربع افزایش یافت و این استان را به استاندارد مطلوب کشوری (۱ مترمربع به ازای هر نفر) نزدیک‌تر کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مظفر مهری خادمی‌نسب، به مناسبت هفته تربیت بدنی، ضمن تبریک این هفته به جامعه ورزش و قدردانی از همکاری گسترده نهادهای ورزشی و اجرایی، به تشریح اقدامات و دستاوردهای شاخص این هفته پرداخت.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در پنج محور اصلی، شامل توسعه زیرساخت‌ها، ورزش همگانی، مسابقات قهرمانی، و حمایت از جوانان به اجرا درآمد، تأکید کرد: این فعالیت‌ها با تلاش گسترده همه نهادها، باشگاه‌های ورزشی، ادارات شهرستان‌ها و مسئولین ورزشی بانوان در سراسر استان به‌خوبی پیش رفت.

خادمی‌نسب در تشریح پروژه‌های زیرساختی هفته تربیت بدنی بیان کرد: با حمایت‌های لازم، موفق به اجرای ۳۹ پروژه ورزشی شدیم که از جمله آن‌ها ۵ زمین چمن فوتبال در سه شهرستان، ۳۲ زمین چمن مصنوعی در مناطق روستایی، یک زمین کف‌پوش روباز برای بانوان و یک زمین فوتبال ساحلی است که در مجموع با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گفته وی، با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، سرانه فضای ورزشی استان به ازای هر نفر به ۰.۹۱ مترمربع افزایش یافت و این استان را به استاندارد مطلوب کشوری (۱ مترمربع به ازای هر نفر) نزدیک‌تر کرد.

وی همچنین به موفقیت‌های عمرانی و ورزشی در جزایر استان، به‌ویژه ابوموسی اشاره کرد و اظهار داشت: در جزایر، برنامه‌ریزی‌هایی که پیشتر آغاز شده بود به نتیجه رسید و از جمله سالن ورزشی بانوان و زمین چمن فوتبال در هفته دولت به بهره‌برداری رسید. همچنین با حمایت استاندار و وزیر ورزش، استخر شنای جزیره نیز که مدت‌ها نیمه‌کاره مانده بود، با اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تا دو سه هفته آینده افتتاح می‌شود.

خادمی‌نسب کسب مقام نخست کشوری در توسعه زیرساخت‌های ورزشی و امور باشگاه‌ها را افتخاری دیگر برای ورزش استان برشمرد و افزود: “حضور و حمایت دکتر دنیامالی، وزیر ورزش، که در تقدیر از استان هرمزگان در این هفته نیز به‌وضوح دیده شد، باعث دلگرمی بیشتر است. همچنین موفق شدیم در حوزه‌های آموزش و اجرای طرح‌های ملی سازمان‌های مردم‌نهاد نیز مقام‌های اول تا سوم را کسب کنیم. امیدواریم با ادامه همکاری و تلاش همه بخش‌ها، شرایط بهتری برای جامعه ورزش و جوانان استان رقم بزنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز