خبرگزاری کار ایران

تاجگردون خبرداد:

رئیس جمهور و مجلس بدنبال گران کردن نرخ بنزین نیستند

رئیس جمهور و مجلس بدنبال گران کردن نرخ بنزین نیستند
کد خبر : ۱۵۴۷۴۴۸

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس تاکیدکرد که دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم برنامه ای برای گران شدن نرخ بنزین ندارند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " غلامرضا تاجگردون " در حاشیه نشست بررسی طرح های عمراتی و زیرساختی شهرستان‌های گچساران و باشت به رسانه ها گفت: مجلس، کمیسیون تلفیق، دولت و شخص رئیس جمهور بدنبال گرانی بنزین نیستند و البته باید بپذیریم که جامعه هم ظرفیت لازم و آمادگی افزایش نرخ بنزین را در شرایط کنونی ندارد.

وی با اشاره به شفاف سازی رئیس جمهور در خصوص قیمت تمام شده بنزین بر اساس واقعیت های موجود جامعه، اظهارداشت: طرح این موضوع و شفاف سازی واقعیات بنزین از سوی ریاست جمهوری بمعنای گران شدن و تصویب این قیمت در لایجه بودجه نیست و نخواهد بود.

نماینده گچساران و باشت در ادوار نهم، دهم و دوازدهم مجلس با تاکید براینکه شخص رئیس جمهور هم مخالف هر گونه افزایش قیمت است، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد علاوه براینکه اطلاعات دقیقی از واقعیات اقتصادی کشور نداشته، تخصص های فنی کارشناسی راجع به موضوعات گسترده این بخش را هم ندارد اما همین افراد با دامن زدن به شایعات، مردم را آزرده خاطر می کنند.

تاج‌گردون بدون اشاره به نام فرد یا افرادی که با شایعه سازی های کاذب اقتصادی، دل مردم کشور را در این شرایط خاص می رنجانند، یادآور شد: مردم ما مطمئن باشند که رووسای قوای مقننه و مجلس و تمام دولتمردان و نمایندگان مجلس در کنار آن‌ها هستند و با تمامی توان و ظرفیت های قانونی و تخصصی بودجه ای برای بهبودی وضعیت معیشتی، رفاه و اقتصاد تلاش خواهند کرد.

وی گفت: حاشیه سازان گرانی بنزین فقط به آزار دادن مردم ایران علاقه مند بوده و البته  از این افراد که جایگاهی برای تصمیم گیری در حاکمیت و دولت هم ندارند توصیه می شود با هموطنان مهربان تر باشیم.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس تاکیدکرو: گروهی برای بهره برداری سیاسی یا منافع خود با استفاده از این موضوع افزایش قیمت بنزین را مطرح کرده اند و ما از آنان مُصرانه می خواهیم با آرامش و روان مردم کشورمان بازی نکنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز