خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است

تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
کد خبر : ۱۵۴۶۷۹۲

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: به رغم بارش باران در اغلب نقاط استان به ویژه مناطق مرکزی، غربی و شمال غرب استان، تردد در محورهای مواصلاتی فارس به شکل روان جریان دارد و هیچ گزارشی مبنی بر انسداد و ریزش در این محورها گزارش نشده است.

به گزارش ایلنا، محسن عمادی افزود: براساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و گزارش راهداران مستقر در محورها، هم اینک در محورهای منتهی به سپیدان، شیراز و اقلید بارش باران به شکل پراکنده است و سایر محورهای استان نیز دارای آسمان نیمه ابری و تاتمام ابری همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: هم اینک عملیات راهداری در ۱۶ هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی مربوط به حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با حضور ۷۴ اکیپ و ۱۳۵ گشت ثابت و سیار راهداری متشکل از ۹۵۰ راهدار و با به کارگیری ۳۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در حال انجام است.

وی اظهار کرد: از مجموع ۱۶ هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی، در ۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر با ۵۴ گردنه برف گیر به طول ۷۷۷ کیلومتر که ممکن است در شرایط خاص نیاز به برفروبی و یخ زدایی داشته باشد، نیروهای راهداری با تجهیزات کامل مستقر هستند.

اداره کل هواشناسی فارس با اعلام وضعیت سطح نارنجی، نسبت به بارش باران، وزش باد شدید و بروز رعد و برق در شیراز و دیگرمناطق استان به ویژه از بعد از ظهر چهارشنبه دوم تا اواخر وقت پنجشنبه سوم آبانماه جاری هشدار داد.

بر اساس این گزارش، سامانه بارشی مذکور برای چهارشنبه در مناطق مرکزی، غربی و شمال غرب استان به ویژه شهرستان های شیراز، سپیدان، رستم، نورآباد ممسنی، زرقان، ارسنجان، سرچهان، کوار، فیروزآباد، کازرون و کوهچنار فعال خواهد بود.

همچنین این سامانه برای پنجشنبه سوم آبان نیز در اغلب نقاط استان به ویژه مناطق مرکزی، غربی، شمالی و شهرستان‌های شیراز، زرقان، مرودشت، ارسنجان، کازرون، کوهچنار، فیروزآباد، فراشبند، خرامه، سروستان، کوار، خفر، فسا، استهبان، سپیدان، و نور آباد ممسنی بارش هایی به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز