خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گلستان:

مشوق‌های انگیزشی خوبی برای ورزشکاران و مدال‌آوران در نظر گرفته شود

مشوق‌های انگیزشی خوبی برای ورزشکاران و مدال‌آوران در نظر گرفته شود
کد خبر : ۱۵۴۴۷۹۹

عده‌ای مخالف ورزش زنان هستند، دیدگاه غلطی است

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: در ورزش گلستان باید بیشتر کار شود و مشوق‌های انگیزشی خوبی برای ورزشکاران و مدال‌آوران در نظر گرفته شود.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار جمعی از ورزشکاران و قهرمانان گلستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش یا ایشان اظهار کرد: شهید یحیی سنوار ۲۲ سال در زندان بود اما در این مدت بیکار ننشست و در زندان‌های رژیم صهیونیستی زبان عبری را یاد گرفت و شروع به رمان «خار و میخک» کرد که حاصل همان تجریه‌آزمایی او در حوزه ادبیات است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی جنایت می‌کند و فرانسه، انگلیس و آلمان و در راس آنها امریکا از این جنایت‌ها حمایت می‌کنند که این امر نشانه وحدت در میان مفسدان و ظالمان جهان است.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: دنیا روی باطل خود وحدت دارد و و ما مسلمانان هم باید بر روی دیدگاه حق خود اتحاد و انسجام داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در ورزش گلستان باید بیشتر کار شود و مشوق‌های انگیزشی خوبی برای ورزشکاران و مدال‌آوران در نظر گرفته شود.

آیت‌الله نورمفیدی اظهار کرد: همدلی سبب خواهد شد حرفی برای گفتن در سطوح ملی داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: ورزش در دنیا جایی برای خود باز کرده، بطوری که می‌توان از منظر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به آن توجه کرد.

وی با تاکید بر ضرورت گسترش ورزش همگانی ادامه داد: این که عده‌ای مخالف ورزش زنان هستند، دیدگاه غلطی است و معتقدم بانوان هم باید در ورزش حتی بیشتر از مردان به عنوان مادران آینده و تربیت کننده نسل‌های دیگر به ورزش‌هایی همچون تیراندازی و رشته‌های رزمی توجه کنند.

در این مراسم از شهاب معینی‌فر (دارنده مدال طلای مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان)، ابوالفضل مقصودلو (مربی)، معین‌ نظری و میلاد مهاجر (بازیکن) تیم ملی کبدی ساحلی و دارنده مدال طلای مسابقات جهانی این رشته و سروش حاجی‌مشهدی دارنده مدال نقره قهرمانی ووشو جهان تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز