خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

شهرداری چهاربرج با کمبود نیروی انسانی مواجه است

شهرداری چهاربرج با کمبود نیروی انسانی مواجه است
کد خبر : ۱۵۴۴۴۸۵

شهردار چهاربرج با بیان اینکه در حوزه مدیریت شهری با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم گفت: در حال حاضر ۲۲ نفر در شهرداری چهاربرج مشغول خدمت هستند که نیازمند جذب حداقل ۲۰ نفر دیگر هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب جاهدی در گفت و گو با خبرنگاران از ساماندهی رودخانه سنتی شهر خبر داد و گفت: زهکشی این رودخانه به طول ۳۵۰ متر انجام شده و جدول گذاری آن در حال انجام است.

جاهدی افزود: همچنین جهت رفاه حال شهروندان و حلوگیری از انتشار بوی نامطبوع درپوش های بتنی بر روی تمامی نهرهای شهر چهاربرج در حال اجرا است.

شهردار چهاربرج به اجرای طرح آسفالت ریزی معابر شهری نیز اشاره کرد و افزود: ۲۱هزار متر مربع از کوچه های خاکی سطح شهر در تمامی مناطق نیازمند آسفالت ریزی بود که آسفالت و قیر مورد نیاز برای ۱۱هزار متر مربع  تامین شده و مابقی بعد از اختصاص ۱۲۰تن قیر از طرف سازمان شهرداری ها عملیاتی خواهد شد.

جاهدی از ساماندهی و بازسازی المان های نوری سطح شهر خبرداد و گفت: المان های نوری ۴خیابان اصلی شهر که به دلیل فرسودگی از کار افتاده بودند به قسمت موتوری شهرداری چهاربرج منتقل شده و توسط نیروهای خدوم شهرداری بازسازی شده و مجددا در جای خود نصب شدند.

شهردار چهار برج به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه زیبا سازی شهری اشاره کرد و افزود:رنگ آمیزی جداول بلوارهای شهر و کمربندی،خرید ۲۱ تابلو مزین یه تصویر شهدای چهاربرج،خرید پرچم های نوری رنگارانگ به تعداد ۱۵۰عدد از دیگر اقداماتی است که برای زیبا سازی بصری شهر توسط شهرداری چهار برج در حال اجراست.

وی به پروژه های نیمه تمام شهری نیز اشاره کرد و‌گفت :تکمیل پروژه های نیمه تمام و در حال اجرای چهاربرج نیازمند ۱۷میلیارد تومان بودجه است.

شهردار چهاربرج به چالش های موجود در حوزه مدیریتی این شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با کمبود نیروی انسانی در شهرداری مواجه هستیم به طوریکه هم اکنون شهرداری این شهر با ۲۲نفر در حال ارائه خدمت به شهروندان است و نیازمند جذب ۲۰نفر نیروی جدید در شهرداری هستیم

چهار برج شهری بدون مخزن زباله

جاهدی گفت: در شهرستان چهار برج مخزن زباله وجو. ندارد و نیروهای خدمات پسماند شهری روزانه اقدام به جمع آوری زباله های شهری از درب منازل می کنند.

وی افزود: چهار برج تنها شهر در کشور است که از مخازن زباله در سطح شهر استفاده نمی کند و با همکاری و همیاری شهروندان زباله های شهری روزانه جمع آوری می شود و شاهد انباشت زباله ها در کوچه ها و خیابان های شهر نیستیم.

بانوان چهار برج صاحب پارک اختصاصی می شوند

شهردار چهار برج از وجود  ۵۵ هزار متر مربع فضای سبز در این شهرستان خبر داد و‌گفت: از این میزان فضای سبز ۴ هکتار مربوط به پارک های شهر است.

جاهدی از احداث پارک بانوان در این شهرستان خبر داد و‌گفت: جهت رفاه حال بانوان شهر و استفاده بهتر از فضای آزاد برای ورزش و تفریح بانوان، پنج هزار و ۵۰۰متر مربع فضای سبز برای احداث پارک بانوان چهار برج در نظر گرفته شده است‌.

شهردار چهار برج در بخش دیگر سخنان خود از هزینه کرد ۳۰۰میلیون تومانی شهرداری برای تجهیز،نوسازی،بازسازی و خرید لباس ایمنی و تجهیزات آتش نشانی این شهرستان خبر داد و گفت:در روزهای آتی آتش نشانی چهار برج به ست هیدرولیک مجهز خواهد شد.

جاهدی از ساخت مجتمع فرهنگی رفاهی شهرداری چهار برج خبر داد و‌گفت: ساخت این مجتمع با ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که در صورت تامین اعتبار سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

تخفیف ۱۰۰ درصدی عوارض احداث پارکینگ در ساختمان های بافت فرسوده شهر

شهردار چهار برج تصریح کرد: در راستای خدمات رسانی بهتر و جلوگیری از پا ک خودروها در سطح معابر شهر سازندگان ساختمان ها در صورت احداث پارکینگ در طبقات منفی ساختمان ها از ۵۰ درصد تخفیف عوارض ساخت پارکینگ بهره مند خواهند شد که این تخفیف در ساختمان های واقع شده در بافت فرسوده  به صد درصد می رسد.

جاهدی بودجه سالجاری شهرداری چهاربرج را ۴۲میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۷۰درصد بودجه عمرانی و ۳۰درصد جاری است.

وی مهمترین طرح های اجرایی عمرانی چهار برج را آغاز عملیات ساماندهی رودخانه عمومی شهر به طول ۱۳۰متر شانل لایروبی،سنگ چینی و پوشش بتونی رودخانه،آسفالت ریزی کبر بندی استاد شهریار به طول ۳/۵کیلومتر و عرض ۲۴متر،جدول گذاری به طول ۳۰متر در مسیر کمربندی  و بازگشایی یک هزار و ۵۷۰ متر در مسیر کمربندی عنوان کرد.

جاهدی اعتبار لازم برای اتمام پروژه کمربندی استاد شهریار چهار برج را ۱۷ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و کفت: به دلیل کمبود اعتبار اجرای عملیات عمرانی این پروژه در سه فاز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز