خبرگزاری کار ایران

امام جمعه همدان:

نگاه سیاسی به مطالبات مردمی بزرگترن آسیب است

نگاه سیاسی به مطالبات مردمی بزرگترن آسیب است
کد خبر : ۱۵۴۳۹۹۸

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: نگاه سیاسی مسئولان در مسیر رسیدگی به مطالبات مردم نه تنها گره گشا نیست بلکه بزرگترین آسیب را به آنها می زند.

به گزارش ایلنا از همدان، آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی روز پنجشنبه در مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها در همدان افزود: نگاه سیاسی در مدیریت ها همواره مشکل ساز بوده و پیشرفتی را حاصل نمی کند.

وی با بیان اینکه مسوولان نباید گرفتار حاشیه ها شوند و دوری از حواشی مسیر خدمتگزاری به مردم را هموار می سازد خاطرنشان کرد: اختلاف نظر مسوولان نیز آسیب جدی به مردم وارد می کند و در عرصه مدیریت مضر است.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری باید نگاه تخصصی داشته باشد، بیان کرد: باید دعواها را کنار گذاشت و با نگاه تخصصی به مردم نزدیک شد.

وی یکی از معضلات مدیریت شهری را کم توجهی به مسائل فرهنگی دانست و گفت: پروژه های شهری پیوست فرهنگی ندارد و نیازمند اصلاح است.

وی با تاکید بر بهره مندی از الگوهای ایرانی - اسلامی در پروژه ها گفت: نمادها و مظاهر پروژه ها نیاز به الگو های ایرانی اسلامی و محلی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز با بیان اینکه شوراها نماد مردمی بودن حکمرانی انقلاب اسلامی است افزود: شوراها دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی در مسیر خدمت بهتر به مردم است.

حسن رضانیا با تاکید بر وحدت و همدلی مسوولان بیان کرد: نگرش جامع کلان در مدیریت شهری نیاز به بازنگری دارد.

وی اضافه کرد: حل آسیب های اجتماعی در سطح جامعه نیاز به تأمل دارد و شوراها نسبت به اثرگذاری طرح های شهری در حوزه سرمایه اجتماعی نظام توجه جدی داشته باشد.

شهردار همدان نیز گفت: ۶۰ درصد بودجه شهرداری همدان در حوزه عمرانی است و شهرداری روند روبه رشد را در توسعه امکانات شهری داشته است.

سیدمسعود حسینی با تاکید بر لزوم توجه به‌ جایگاه شورا و شهرداری ها، افزود: ارتقا سطح جایگاه شهرداری ها و شوراها را انتظار داریم و مجلس باید به چالش مهم بپردازد.

وی با بیان اینکه در سطح شهر مشکل نقدینگی داریم خاطر نشان کرد: هزینه نگه داشت شهر همدان ماهیانه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است و ۸۰۰ میلیارد ریال حقوق می دهیم.

حسینی اتمام پروژه های نیمه تمام را مهمترین دستاورد دوره ششم شورای اسلامی شهر همدان دانست و گفت: تنها پروژه باقی مانده پارکینگ آقاجانی بیک است که مراحل پایانی تکمیل خود را سپری می کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز