خبرگزاری کار ایران

دفاع از حیثیت سیاسی و جایگاه جمهوری اسلامی ایران یک امری طبیعی است

دفاع از حیثیت سیاسی و جایگاه جمهوری اسلامی ایران یک امری طبیعی است
کد خبر : ۱۵۴۳۱۴۴

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و فرخ‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران باید از حیثیت سیاسی و جایگاه خود در عرصه بین‌المللی حفاظت کند.

به گزارش ایلنا، احمد راستینه هفشجانی روز سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهارداشت: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی، کشور پس از گذشت سال‌ها باید تجربه جدیدی را پس از پیروزی انقلاب اسلامی تجربه می‌کرد و آن انتخاب رییس‌جمهور بود که ملت با مشارکت بیش از ۵۰ درصدی خود در این مدت رقم زد.

وی با اشاره به ترور اسماعیل هنیه از سوی رژیم صهیونیستی در ایران افزود: طبیعی است که جمهوری اسلامی ایران باید از حیثیت سیاسی و جایگاه خود در عرصه بین‌المللی حفاظت کند.

راستینه با اشاره به پیچیدگی عرصه دیپلماسی و بین‌المللی گفت: اگر ایران نتواند از امنیت پایدار کشور و سفرهای رسمی دیپلماتیک مقامات به کشور محافظت و جایگاه سیاسی خود را در نظام بین‌الملل تثبیت کند نمی‌تواند از منافع مردم خود حفاظت و حراست کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و فرخ‌شهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انجام عملیات وعده صادق ۲ سبب شد امروز تمام فعالان عرصه جبهه مقاومت از پاسخ ایران خوشحال و آن را مطالبه به حق خود پس از سال‌ها مقاومت در عرصه بین‌المللی بدانند.

راستینه اضافه کرد: طراحی عملیات وعده صادق ۲ آنچنان پیچیده بود که کارشناسان نظامی را متحیر کرد.

وی بیان داشت: عملیات وعده صادق ۲ تنها بخش کوچکی از به کارگیری ظرفیت نظامی جمهوری اسلامی بود و این اقدام ایران به قدری بزرگ و اثربخش بود که جهان را متحیر و رژیم صهیونیستی را سرگردان کرد و در عملیات وعده صادق ۲ هدف‌های پیش‌بینی شده پایگاه‌های نظامی و امنیتی بود که به درستی مورد هدف قرار گرفت و تلفات و آسیب‌های جدی به آشیانه‌ها و مقرهای نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی وارد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و فرخ‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: غرش موشک‌های جمهوری اسلامی ایران موجی از شادی، غرور و اعتماد به نفس را در جبهه مقاومت شکل داد و شادی ملت‌های مظلوم را نشان داد که دفاع مشروع جمهوری اسلامی توانسته است به درستی رژیم اشغالگر و جنایتکار اسرائیل را متنبه کند.

راستینه با تاکید بر ضرورت اجرایی‌سازی احکام قانون بودجه گفت: هم‌سان‌سازی حقوق بازنشستگان از مهمترین احکام قانون بودجه است که مجلس شورای اسلامی به دنبال اجرای این قانون در سالجاری است.

وی در خصوص انتخاب استاندار در استان اظهارداشت: از نظر نمایندگان این استان اولویت با نیروی بومی کارآمد، کاردان و با تجربه برای حل مشکلات استان است و دولت می‌تواند نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را طرف مشورت خود قرار دهد و انتظار می‌رود دولت به نگاه مجمع نمایندگان در انتخاب نیروی کارآمد، بومی و توانمند برای حل مشکلات استان توجه کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و فرخ‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس گزارش‌های دریافتی از دیوان محاسبات همه اعتبارات این استان جذب شده است و دستگاهی نیست که نسبت به جذب اعتبارات خود مشکل داشته باشد.

وی با بیان اینکه در تیرماه برخی از دستگاه‌ها در جذب اعتبارات عقب بودند که نشست‌هایی برگزار و علت عقب ماندگی احصا شد اضافه کرد: اجازه نمی دهیم ریالی از حقوق مردم تضییع شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز