خبرگزاری کار ایران

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کرمانشاه؛

امنیت، مهم‌ترین دستاورد تلاش شبانه‌روزی فراجا

امنیت، مهم‌ترین دستاورد تلاش شبانه‌روزی فراجا
کد خبر : ۱۵۴۲۶۰۴

امنیت کشور بدون حضور نیروی انتظامی قابل تصور نیست

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه، در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی، از نقش حیاتی این نهاد در تامین امنیت کشور و تقویت ارزش‌های معنوی و دینی سخن گفت. او تاکید کرد که امنیت، همچون اکسیژن، ضروری‌ترین نیاز جامعه است و بدون آن، هیچ‌گونه توسعه و پیشرفتی ممکن نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، علیرضا کماسی، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان کرمانشاه در نشست خبری به مناسبت  هفته نیرو انتظامی، با تاکید بر جایگاه برجسته و مردمی این نیرو، به تشریح رسالت‌ها و ماموریت‌های فراجا پرداخت. وی گفت: "نیروی انتظامی یک مجموعه مردمی و ارزشی است که در تمام فصول و شبانه‌روز، در کنار مردم برای تامین امنیت آنان تلاش می‌کند."

کماسی ضمن اشاره به تجربه تاریخی استان کرمانشاه در دوران جنگ، گفت: "در زمان جنگ، نبود امنیت مانع از هرگونه پیشرفت و عمران در کرمانشاه بود، اما امروز به لطف پروردگار و تلاش‌های نیروهای امنیتی، امنیتی مثال‌زدنی در کشور حاکم است. باید شاکر این نعمت باشیم."

وی همچنین به نقش برجسته نیروی انتظامی در برگزاری رویدادهای بزرگ مذهبی همچون اربعین اشاره کرد و تصریح کرد: "نیروی انتظامی با اقدامات جهادی و شبانه‌روزی خود توانسته است بستری امن برای برگزاری این رویدادها فراهم کند."

کماسی به اهمیت سازمان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح پرداخت و گفت: "این سازمان نقش اساسی در تقویت باورهای دینی و ارتقای روحیه معنوی نیروهای مسلح دارد. برنامه‌های گسترده‌ای برای کارکنان، سربازان و خانواده‌های آن‌ها طراحی شده تا همواره در مسیر حفظ و تقویت ارزش‌های اسلامی و ملی گام بردارند."

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان کرمانشاه همچنین از نقش مهم رسانه‌ها در ایجاد ارتباط بین مردم و نیروهای امنیتی یاد کرد و تاکید کرد: "شما خبرنگاران می‌توانید با انعکاس دغدغه‌های مردم به نیروی انتظامی، در ارتقای امنیت و احساس امنیت جامعه نقش موثری ایفا کنید."

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز