خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری همدان خبرداد؛

ایمن سازی جاده گنجنامه-تویسرکان با 160 میلیارد ریال اعتبار

ایمن سازی جاده گنجنامه-تویسرکان با 160 میلیارد ریال اعتبار
کد خبر : ۱۵۴۲۱۶۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: عملیات ایمن سازی جاده گنجنامه - تویسرکان شامل نصب حفاظ بتنی و نیوجرسی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد آهکی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جاده گنجنامه- تویسرکان از جاذبه‌های گردشگری استان همدان محسوب می‌شود و نقش مهمی در کاهش زمان مسافرت و دسترسی سریع از شهر همدان به تویسرکان دارد.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۴ هزار متر مکعب ریزش‌برداری، ۲ هزار متر مربع لکه‌گیری، ۶ کیلومتر شانه‌سازی، سه کیلومتر اصلاح شیب شیروانی، تعمیرات چهار پل و لایروبی ۳۰ آبرو و پل در این مسیر از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان یادآوری کرد: هر ساله از اواسط آبان ماه به دلیل بارش باران و برف پاییزی و احتمال ریزش سنگ، این جاده به طور موقت مسدود و از جاده های جایگزین برای عزیمت به تویسرکان استفاده می شود.

آهکی همچنین از آغاز عملیات تعریض مسیرهای گردشگری همدان با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال ️خبر داد و گفت: در این راستا عملیات تعریض جاده های گردشگری سد اکباتان - ارزانفود و چشین - ابرو صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: عملیات تعریض و ایمن سازی مسیرهای توریستی و گردشگری استان همدان به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و جذب گردشگران، به صورت ویژه در دست اقدام راهداری همدان قرار دارد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان ادامه داد: عملیات تعریض مسیرهای توریستی و گردشگری سداکباتان - ارزانفود و چشین- ابرو هم اکنون توسط ۲ تیم پیمانی و امانی آغاز شده و تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال از اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی آن تخصیص داده شده است.

آهکی اظهارکرد: افزون بر ۱۴۴ میلیون تردد نیمه نخست ۱۴۰۳ از راه‌های استان همدان صورت گرفته است که می توان از این ظرفیت برای جذب گردشگر و معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی استان به نحوه مطلوبی استفاده کرد. ️

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز