خبرگزاری کار ایران

استاندار سابق فارس مطرح کرد؛

امروز وقت همدلی وهمراهی است/ تشریح اقدامات سه سال گذشته در فارس

امروز وقت همدلی وهمراهی است/ تشریح اقدامات سه سال گذشته در فارس
کد خبر : ۱۵۴۲۱۱۵

استاندار سابق فارس نیز در این مراسم گفت: هرکمکی که در توان باشد برای کمک به دولت خواهیم گذاشت وفرمایش رهبری نیز که فرمودند در کنار دولت چهاردهم باشید فصل الخطاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدهادی ایمانیه امروز 22 مهرماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار فارس به درخواست خود از وزیر کشور مبنی بر انتخاب شخصیت ملی برای مدیریت فارس اشاره کرد تا این استان درگیر حاشیه‌ها و جریانات سیاسی نشود.

وی با اشاره به اینکه باید هر فردی که دلش برای ایران و استان می‌تپد کنار استاندار فارس قرار بگیرد، افزود: امروز وقت همدلی وهمراهی است؛ با سابقه حضور استاندار فارس در قوه قضاییه و هیئت دولت امید است آینده درخشانی در انتظار این استان باشد.

استاندار سابق فارس با تشریح اقدامات انجام گرفته طی سه سال گذشته و در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: برگزاری ٤ دوره انتخابات، کسب رتبه برتر در کارگروه نظم وامنیت کشور، کسب رتبه دوم در کاهش نارضایتی‌های عمومی، قرارگاه اجتماعی و ساماندهی اتباع غیر ایرانی، رتبه اول کشور در ساماندهی کودکان کار، کاهش طلاق و خودکشی، راه اندازی کمپ ماده ١٦ ترک اعتیاد، افزایش ١٠٠ درصدی اعتبارات فارس نسبت به ١٤٠٠، پرداخت رفاهیات وحقوق کارکنان، تسویه بدهی استانداری با شرکت‌های طرف قرارداد، استفاده از ظرفیت دورکاری از جمله این اقدامات بوده است.

ایمانیه ادامه داد: در عرصه اقتصادی نیز ایجاد یکهزار فروشگاه منتخب فروش از مزرع تا سفره، دریافت رتبه اول در ٩شاخص اقتصادی، پایین‌ترین حد نرخ بیکاری به ٧درصد وافزایش تولید واحد‌ها و برگزاری جلسه سرمایه‌گذاری به‌صورت دو روز در هفته انجام شد.

وی افزود: انتقاد ٢٠١ تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاران، افزایش صادرات از فارس، انتقال دو کارخانه سیمان و پشم و شیشه به خارج از نقاط شهری، جلسات منظم با هلدینگ‌های ارشد کشور در حوزه سرمایه‌گذاری، همکاری باکارآفرینان، حوزه گردشگری و امور زیارتی نیز در ٤ جنبه گردشگری استان فارس تلاش‌های خوبی انجام گرفت؛ اما برخی موارد لازم است که تفیض اختیارات شود.

استاندار سابق فارس با اشاره به اینکه ٦هزار و ٤٠٠ پروژه همزمان با سفر دولت ، دهه فجر و هفته دولت با ارزش ١۵٤ هزار میلیارد تومان افتتاح شد، یادآور شد: فارس در طول این ٣ سال رتبه برتر ستاد سفر نوروز، رتبه برتر ستاد اربعین، رتبه برتر در نوروزگاه‌های عشایری، تصویب منطقه آزاد گردشگری سپیدان، پنجره واحد گردشگری، توسعه گردشگری سلامت را کسب کرد.

ایمانیه با اشاره به اینکه در طول این مدت ٤٠٠ روستا استان فارس از تنش و بحران آبی خارج شدند و احداث سد‌ها به‌سرعت پیش می‌رود، گفت: بالا‌ترین سهم راه‌های کشور در استان فارس است اما با‌ این‌ وجود در ٦ ماه گذشته ٣٠ درصد کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات را داشته‌ایم.

استاندار فارس با بیان اینکه در این استان ٢۵٠ کیلومتر بزرگراه مورد بهره‌برداری قرار گرفت و ٦٠٠ کیلومتر درحال احداث است، ادامه داد: خط دوم انتقال آب از سد دروزدن به شیراز و ٦ قطعه مورد بهره‌برداری گرفت.

وی ادامه داد: همچنین آزاد راه شیراز – بوشهر، قطار شیراز- گلگهر، انتقال آب خلیج‌فارس، ورزشگاه شهید سلیمانی و پارس راه اندازی قرارگاه محرومیت‌زدایی، ده‌ها هزار مسکن در حوزه نهضت ملی درحال ساخت است.

ایمانیه از استاندار فارس خواست تا پیگیری نهایی کارخانه آی تی آی، کارخانه آزمایش، نهضت آبخیزداری، ترمینال بین‌المللی فرودگاه شیراز، اختصاص زمین به نخبگان نیرو‌های انتظامی و سلامت در نهضت ملی مسکن، ادامه آزادراه، متروشیراز- صدرا را انجام دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز