خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد دانشگاهی کشور؛

البرز با میزبانی کنفرانس ملی فناورانه، کانون توجه فعالان فناوری کشور خواهد شد+فیلم

البرز با میزبانی کنفرانس ملی فناورانه، کانون توجه فعالان فناوری کشور خواهد شد+فیلم
کد خبر : ۱۵۴۱۹۳۱

رییس سازمان تجاری سازی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی، گفت: استان البرز به عنوان میزبان «چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌ها و سازمان‌های نوآوری ایران» طی چند رور، کانون توجه اساتید، متخصص و فعالان نوآوری و فناوری کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، مسعود ابراهیمی در نشست خبری که با موضوع «چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌ها و سازمان‌های نوآوری ایران» برگزار شد، اظهار کرد: در این کنفرانس ملی ۹ پنل تخصصی و اختصاصی در نظر گرفته شده که با هدف توسعه پایدار و فناوری‌های نوظهور پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در این کنفرانس، میزبان حداقل ۴۰۰ نفر از فعالان این حوزه در استان البرز هستیم که از روز چهارشنبه ١۶ آبان ساعت ۸ صبح در محل پارک علم و فناوری البرز آغاز خواهد شد و تا بعد از ظهر روز پنجشنبه ١٧ آبان، این برنامه‌ها به صورت متمرکز ادامه خواهد داشت.

معاون جهاد دانشگاهی کشور گفت: فرصت مناسبی برای البرز حاصل شده که با استفاده از تجربیات اساتید، متخصصان و فعالان حوزه فناوری کشور، حداکثر بهره‌برداری به نفع این استان فراهم شود.

ابراهیمی ادامه داد: با حضور فعالان این حوزه در چهارمین کنفرانس ملی، طی چند روز «استان البرز» کانون توجه فعالان نوآوری و فناوری کشور خواهد شد. پیش بینی ما این است که سایر فعالان و متخصصانی که موفق به حضور نشده و یا شرکت نمی‌کنند، اخبار این رویداد را از رسانه‌ها دنبال‌کنند.

رییس سازمان تجاری سازی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، مقرر است که معاون علم و فناوری ریاست جمهوری و رئیس جهاد دانشگاهی کشور در مراسم این کنفرانس حضور داشته باشند. 

معاون جهاد دانشگاهی کشور بر لزوم همراهی مسئولان البرز در این رویداد علمی به نفع استان میزبان، تاکید کرد و گفت: چنانچه مسئولان و مدیران استان کمک کنند، می‌توان در فاصله ای که تا زمان کنفرانس باقی مانده برنامه ریزی کرد و یک روز قبل و بعد از کنفرانس را به گردشگری میهمانان و شرکت کنندگان اختصاص داد. در این صورت هر یک از شرکت کنندگان با آشنایی از فرصت های گردشگری البرز به عنوان سفیران تبلیغ این استان در کشور خواهند بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز