خبرگزاری کار ایران

در اجلاسیه شهدای شهرداری شیراز عنوان شد؛

روحیه ایثار را در عرصه خدمت‌رسانی سرلوحه قرار دهیم

روحیه ایثار را در عرصه خدمت‌رسانی سرلوحه قرار دهیم
کد خبر : ۱۵۴۱۵۶۶

حرکت جهادی شهدا الهام‌بخش مسئولان است

اجلاسیه شهدای شهرداری شیراز درراستای برگزاری دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید سرافراز استان فارس با حضور مقامات و میهمانان ملی، استانی و شهری با محوریت حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و امور ایثارگران شهرداری شیراز در سالن همایش‌های شهرراز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، شهردار شیراز بیان کرد: در عرصه خدمت‌رسانی به کشور روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی را سرلوحه خود قرار دهیم.

محمد حسن اسدی در اجلاسیه شهدای شهرداری شیراز با بیان اینکه یادواره شهدای شهرداری، پیش کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس است، بیان کرد: در زمانی که دشمن با به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت که سرآمد آنان سید حسن نصر الله بود، به دنبال یاس و نامیدی مردم ایران است، بیش از هر زمان دیگری برگزاری مراسم کنگره سرداران و یادواره شهدا ضرورت دارد.

اسدی اظهار کرد: شهدا عزادار نمی‌خواهند بلکه رهرو می‌خواهند و آن‌چه باعث پیروی در جنگ تحمیلی شد، روحیه ایثار و شهادت‌طلبی بود.

وی ادامه داد: ۲۰ درصد از جمعیت ۱۳ هزار نفری کارکنان شهرداری را ایثارگران تشکیل می‌دهند، به عبارتی ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از کارکنان از ایثارگران و ۱۷۳ نفر از کارکنان جزو خانواده شهدا هستند.

اسدی بیان کرد: امروز بدخواهان اسلام و جمهوری اسلامی می‌دانند که چطور مردم را مأیوس و ناامید کنند، باید تلاش کنیم تا دشمن خاکستر نشین شود بنابراین باید در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت بیش از وظایف اداری خود تلاش کنیم.

روحیه ایثار را در عرصه خدمت‌رسانی سرلوحه قرار دهیم

شهردار شیراز اظهار کرد: به گواه آمار و مستندات در جای‌جای شهر شیراز فعالیت‌های عمرانی دیده می‌شود و افتخار می‌کنیم که راه ما راه شهدا است و شهدا برای ما نعمت، ولی نعمت و رحمت هستند، لذا باید فارغ از تمام شعارها در مسیر شهدا گام برداریم. امروز اگر شهرداری شیراز به جبهه اصلی خدمت‌رسانی تبدیل شده است به دلیل نظری است که شهدا به ما دارند.

اسدی با اشاره به اینکه در سی و هشتمین مرحله افتتاح پروژه‌های عمرانی توانستیم ۱۷ پروژه را با ارزش ۱۱ همت به بهره‌برداری برسانیم، گفت:  ۴ آبان ماه محور شمالی بزرگراه شهید سلیمانی و آیت‌الله حائری شیرازی به بهره‌برداری خواهد رسید.

حرکت جهادی شهدا الهام‌بخش مسئولان است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این مراسم اظهار کرد: اگر امروز در شهر شیراز اقدامات و فعالیت‌هایی انجام می‌شود، الهام گرفته از اندیشه و حرکت جهادی شهدا و خانواده آن‌ها است.

سید ابراهیم حسینی با بیان اینکه اگر افتخارآفرینی در سطح شهر شیراز صورت می‌گیرد به این دلیل است که همکاران ما نگاهی بسیجی و جهادی دارند، اظهار کرد: کارهای بزرگ، نگاه بلند با هدف رضایت‌مندی و امید به آینده از اهداف شورای اسلامی و شهرداری است.

وی با تأکید بر اینکه سند الزامات و اقتضائات، تصویب و نهایی شده است و اکنون در حال تدوین برنامه عملیاتی ۲۰ سال آینده شهر شیراز هستیم، تصریح کرد: نگاه ما به شیراز یک نگاه تمدنی است. اگر ۳ ستون اصلی برای ستون فقرات این جامعه بزرگ ایران تصور کنیم یکی از ستون‌های اصلی شهر شیراز است.

روحیه ایثار را در عرصه خدمت‌رسانی سرلوحه قرار دهیم

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، افزود: شیراز در ۲۰ سال آینده باید در همه حوزه‌ها اعم از حوزه عمرانی و شهرسازی، حوزه معماری، حوزه سیما و منظر شهر و حوزه شهروندی به عنوان سبک زندگی ایرانی _ اسلامی چشم و چراغ همه شهرهای جهان اسلام باشد و این وظیفه‌ای است که برای خودمان تعریف کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: امروز با کمال افتخار اعلام می‌کنیم آنچه پیش روی ما قرار دارد شیرازی در سازوکار و پایه تمدنی است و در این راستا معتقدیم باید با تمام توان شبانه‌روزی تلاش کنیم که شیراز با مردمی امیدوار به آینده، چشم و چراغ و امیدبخش همه جهان اسلام باشد.

روحیه ایثار را در عرصه خدمت‌رسانی سرلوحه قرار دهیم

طوفان سوم جبهه مقاومت، صهیونیست‌ها را نابود می‌کند

سردار جبهه مقاومت بیان کرد: تمام جبهه مقاومت اعلام آمادگی کردند تا با دستور فرمانده کل قوا در طوفان سوم، صهیونیست‌ها را نابود کنند.

سردار محمد طهرانی مقدم، برادر شهید حسن طهرانی مقدم بیان کرد: طوفان اول طوفان‌الاقصی بود که هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و طوفان دوم طوفان صادق الوعد بود که رژیم صهیونیستی را ذلیل کرد.

روحیه ایثار را در عرصه خدمت‌رسانی سرلوحه قرار دهیم

وی ادامه داد: همه مقاومت با همه امکانات و تجهیزات آماده هستند، زینبیون و شیعیان از پاکستان، فاطمیون با همه امکانات از افغانستان، انصارالله یمن با امکانات عجیب و پیچیده و تمام جوان‌های برومند اعلام آمادگی کردند که به محض اینکه مقام معظم رهبری (مدظله) لب تر کند، در طوفان سوم رژیم صهیونیستی را به باد فنا خواهند داد به طوری که در ساحه سیاسی دنیا دیگر چنین نامی وجود نخواهد داشت.

شهدا بصیرت داشتند که شهید شدند

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) و از فرماندهان دفاع مقدس نیز در این اجلاسیه اظهار کرد: امام(ره) حکیم فرزانه‌ای بود که عزت، شرافت و تمامیت ارضی امروز را مدیون ایشان هستیم و رهبر معظم انقلاب هم در این ۳۵ سال کشتی انقلاب را به سمت ساحل نجات و رستگاری برده‌اند.

 سرتیپ محمدجعفر اسدی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر قطعه‌ای از عاشورا، افزود: دشمنی با دشمنان خدا و دوستی با دوستان خدا، پایانی ندارد و این تکلیف ما هست.

روحیه ایثار را در عرصه خدمت‌رسانی سرلوحه قرار دهیم

 وی با بیان اینکه شهدا بصیرت داشتند که شهید شدند، خاطرنشان کرد: تمام گردنه‌هایی که در چهار دهه گذشته از آنها عبور کردیم با تقوا بوده، نه با سلاح و مهمات.

 فرمانده لشکر ۳۳ المهدی در دوران دفاع مقدس با تأکید بر لزوم بکارگیری تقوا در همه امور، عنوان کرد: مؤمن کسی است که در راه خدا مایوس نمی‌شود.

 سرتیپ اسدی تصریح کرد: خداوند به مردم قهرمان ما منت گذاشته و الگویی از عاشورا و شهدا برایمان قرار داده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز