خبرگزاری کار ایران

طی نیمه نخست سالجاری صورت گرفت؛

افزایش ترانزیت در پایانه های مرزی آذربایجان غربی

افزایش ترانزیت در پایانه های مرزی آذربایجان غربی
کد خبر : ۱۵۴۰۴۴۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش چشمگیر ترانزیت در پایانه مرزی ۵ گانه استان طی ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی بیان کرد: در ۶ ماهه نخست سالجاری میزان ترانزیت از پایانه های مرزی استان به  ۵۴ هزار و ۶۷۲ دستگاه رسید که از نظر ترانزیت ورودی ۸۴.۱۱ درصد و از نظر ترانزیت خروجی ۱۱۵.۲۳ درصد افزایش نسبت به سال قبل را نشان می دهد.

وی با تاکید به اینکه تلاش می شود با توسعه زیرساخت ها و ارتقا کیفی خدمات، آمار ترانزیت بیش از گذشته روند صعودی داشته باشد، تصریح کرد: پایانه مرزی بازرگان در این حوزه بیشترین عملکرد را داشته و پایانه مرزی  پلدشت و تمرچین نیز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.

دست نشان با اشاره به افزایش ۲۴ درصدی تردد کامیون  از پایانه های مرزی استان در ۶ ماهه سالجاری یادآورشد: همچنین در این مدت ۲۴۴ هزار و ۱۰۷ دستگاه کامیون حمل کالا از پایانه های مرزی استان تردد کرده اند که از این میان پایانه مرزی بازرگان با تعداد ۱۰۳ هزار و ۷۹۴ تردد در رتبه اول بیشترین تردد قرار گرفته و پایانه مرزی تمرچین با بیش از ۸۱ هزار دستگاه و پایانه مرزی  پلدشت با ۳۳ هزار و ۶۲۳ دستگاه در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.

دست نشان با اشاره به تردد ۶هزار و ۳۹۳ ناوگان مسافری از پایانه های مرزی استان طی سالجاری اظهار کرد: در این مدت بیش از ۳ میلیون مسافر ایرانی و خارجی از پایانه ها ی مرزی استان تردد کردند که نسبت به مدت زمان سال قبل خود ۲۴.۷۸ درصد افزایش تردد رانشان می دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تصریح کرد: نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و شهروندان می‌ توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز