خبرگزاری کار ایران

در صحن شورای شهر صدرا مصوب شد؛

اقدام شهرداری صدرا نسبت به رهن یا اجاره ساختمانی برای آموزش و پرورش

اقدام شهرداری صدرا نسبت به رهن یا اجاره ساختمانی برای آموزش و پرورش
کد خبر : ۱۵۳۹۳۰۲

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا به استقرار اداره آموزش و پرورش ناحیه صدرا در این شهر اشاره کرد و گفت: شورای شهر صدرا مصوب کرد که شهرداری صدرا نسبت به رهن یا اجاره یک ساختمان مناسب نیازمندی های آموزش و پرورش اقدام کند.

به گزارش ایلنا، هاشم عزیزی در دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر صدرا، افزود: با تصویب اعضا شورای شهر صدرا ؛ شهرداری این شهر مکلف شد مشروط به تغییر نمایندگی مستقر ثبت احوال در صدرا نسبت به رهن یا اجاره ساختمان و مکان فیزیکی مناسب جهت استقرار این اداره به مدت یک سال اقدام کند.

وی ادامه داد: طبق اعلام اداره کل ثبت احوال استان فارس مبنی بر پیگیری دریافت زمین و احداث ساختمان از سوی شرکت عمران شهر جدید صدرا، مقرر شد در صورت شروع ساخت بنا، شهرداری نسبت به تمدید اجاره و رهن ساختمان تا زمان تکمیل بنای اصلی اقدام کند.

عزیزی همچنین از حضور هیئت امنای شهرک ویلایی پارسیان در صحن شورای اسلامی شهر صدرا خبر داد و گفت: مسائل و مشکلات این شهرک در صحن علنی شورای اسلامی صدرا و در حضور شهردار این شهر مطرح شد و قول مساعد جهت حل چالش ها تا جایی که قانون اجازه می دهد داده شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا درخصوص دستور جلسات صحن علنی گفت: در دستورکار نخست با درخواست شهردار مبنی بر تعیین مشاور در حوزه علوم اجتماعی و فناوری اطلاعات موافقت شد.

وی افزود: دستور کار دوم همکاری و مساعدت به موسسه قرآنی بیت الاحزان جهت اجاره مکان بود که با رأی موافق اکثریت اعضا، مساعدت جهت رهن یا اجاره مکان فیزیکی به تصویب رسید.

عزیزی دستور کار سوم را تصویب مساعدت  به دادگستری استان فارس مستقر در صدرا عنوان کرد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا، این شورا با لایحه ارسالی از سوی معاونت فرهنگی شهرداری مبنی بر برگزاری رویداد فرهنگی روشنا و اعزام صد دختر دانش آموز به مشهد مقدس موافقت کرد.

همچنین پیرو نامه استانداری فارس با موضوع ارسال گزارشات کمیته حسابرسی،  انتخاب نماینده شورای اسلامی در کمیته حسابرسی در  جلسه شورای اسلامی مطرح و با نظر اکثریت اعضا، هاشم عزیزی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر صدرا جهت عضویت در کمیته مذکور معرفی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز