خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز فارس:

شرکت گاز بستر توسعه صنعتی شهرستان کوار را فراهم کرد

شرکت گاز بستر توسعه صنعتی شهرستان کوار را فراهم کرد
کد خبر : ۱۵۳۹۲۲۷

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از فراهم شدن شرایط و زیرساخت‌های گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی تازه احداث شده شهرستان کوار خبر داد.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، وحید بهفر با اعلام این خبر گفت: این شرکت آماده گازرسانی به صنایع بر اساس ضوابط و مقررات موجود است و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه پروژه ای با اعتبار بالغ بر 150میلیارد ریال جهت گازرسانی به صنایع در شهرستان کوار آغاز شده است، اعلام کرد: گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی و تسریع در تکمیل زیرساخت ها از اهم وظایف شرکت گاز است. 

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس با تصریح بر اینکه این شرکت بستر‌ساز رونق تولید در شهرک‌های صنعتی و نقش مهمی در اشتغال زایی و رونق اقتصادی مناطق مختلف استان دارد، ابراز امیدواری کرد: گازرسانی به صنایع در حال احداث و تازه تأسیس شده بتواند ظرفیت توسعه واحد صنعتی و تولیدی را فراهم کرده و رغبت سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی را به دنبال داشته باشد. 

بهفر همچنین از اجرای سیزده کیلومتر شبکه گازرسانی با اعتبار تقریبی 150 میلیارد ریال در این منطقه خبر داد و افزود: جمعاً ۳۲ واحد تولیدی، کشاورزی و خدماتی شامل هشت مرغداری، یک گلخانه ۱۱ واحد دامداری و گاوداری و ۱۲ واحد باربری از اجرای شبکه گازرسانی در این شهرستان منتفع می شوند. 

وی با اشاره به وضعیت جغرافیایی استان فارس و بهره‌مند بودن آن از ظرفیت‌های ارزشمند تولیدی، خدماتی و به‌خصوص کشاورزی و صنعتی گفت: قطعاً این ظرفیت‌ها اهمیت گسترش شبکه‌های گازرسانی را دوچندان می‌نماید. 

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس تلاش‌ها و اقدامات انجام شده توسط کارکنان خدوم شرکت گاز استان فارس و خدمت‌رسانی به بخش‌های مختلف جامعه هدف از جمله مشترکان صنعتی، کشاورزی، خدماتی و خانگی را در راستای انجام وظایف اساسی این شرکت عنوان کرد که هدف نهایی بسترسازی برای توسعه و رشد اقتصادی استان است. 

بهفر با تصریح بر اینکه پهناور بودن استان فارس هرگز مانع از خدمات رسانی و عدالت در توزیع گاز و اجرای شبکه‌گذاری نشده است، گفت: پر واضح است انتخاب این سیاست و گازرسانی بخش‌های خانگی، صنعتی و خدماتی و برقراری توازن گاز، امروز این استان را به استان سبز گازرسانی تبدیل کرده است. 

وی افزایش سالانه جامعه تحت پوشش شرکت گاز و بهره مند شدن مشترکان از گاز طبیعی در بخش های مختلف استان را موجب افزایش شاخص های اقتصادی همچون تولید، افزایش فعالیت‌های صنعتی و ... عنوان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز