خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز مطرح کرد؛

کارگران نقش بسزایی در اجرای پروژه‌های عمرانی دارند

کارگران نقش بسزایی در اجرای پروژه‌های عمرانی دارند
کد خبر : ۱۵۳۸۳۱۱

اولویت تکریم کارگران به‌عنوان پیشگامان عمران و آبادانی

شهردار شیراز با بیان اینکه کارگران نقش بسزایی در اجرای پروژه‌های عمرانی دارند، گفت: تکریم این قشر زحمتکش به عنوان پیشگامان جبهه عمران و آبادانی باید همواره در اولویت و سرلوحه کار همه ما باشد.

به گزارش ایلنا، محمدحسن اسدی در بازدید شبانه از روند تکمیلی پروژه سالن همایش‌های شهر راز با بیان اینکه کارگران نقش بسزایی در اجرای پروژه‌های عمرانی دارند، اظهار کرد: تکریم این قشر زحمتکش به عنوان پیشگامان جبهه عمران و آبادانی باید همواره در اولویت و سرلوحه کار همه ما باشد.

وی با اشاره به اتمام عملیات اجرایی سالن همایش‌های شهرراز، از تلاش شبانه‌روزی مهندسین، پیمانکاران و به‌ویژه کارگران زحمتکش این پروژه و دیگر پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف شهری تقدیر و بیان کرد: در بدو بازدید از این سالن تلاش این عزیزان به گونه.ای بود که در پایان بازدید، شاهد تغییرات جدیدتری در روند تکمیلی این پروژه بودبم. 

شهردار شیراز زحمات کارگران و فرهنگ کار را عالی ترین تصویر سازندگی و تحول عنوان و تصریح کرد: به همین دلیل است که حضرت محمد(ص) بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی عظیم به این قشر بخشیده است و باید به تأسی از پیامبر رحمت، زحمات بی بدیل کارگران را ارج نهیم. 

اسدی با بیان اینکه چرخ عمران و آبادانی برای حرکت مستمر نیاز به تلاش و پشتکار کارگران دارد، افزود: مدیریت شهری همواره و در همه حال در کنار کارگران عزیز خواهد بود و آنها را مورد حمایت قرار می دهد تا با آسودگی و فراغ خاطر بیشتری به فعالیت بپردازند. 

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با بیان اینکه شهرداری  جهت توسعه و پیشرفت این کلان‌شهر و رفاه و آسایش هرچه بیشتر مردم تمام توان خود را بصورت شبانه‌روزی به کار بسته است، گفت: حاصل این تلاش شبانه‌روزی پروژه‌هایی است که در جای جای کلان‌شهر شیراز اجرا و یا در دست اجرا هستند. 

وی خاطرنشان کرد: تمامی این پروژه‌ها بر اساس برنامه‌ریزی و چشم‌انداز توسعه و پیشرفت شهر در حال اجرا هستند و قطعا رفاه شهروندان و آبادانی هرچه بیشتر شهر را به همراه خواهند داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز