خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر:

اولویت شرکت سیاحتی‌ علیصدر صیانت از زیست‌بوم غار است

اولویت شرکت سیاحتی‌ علیصدر صیانت از زیست‌بوم غار است
کد خبر : ۱۵۳۸۰۲۴

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از استفاده‌ از اساتید دانشگاه بوعلی‌سینا برای مبارزه با خزه‌ها و هوشمندسازی روشنایی‌ و تغییر طیف‌ نوری، جهت کنترل گرما و نوردر داخل غار علیصدر خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، کریم ملکی با اشاره به جایگاه گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر و آخرین وضعیت گردشگرپذیری این مجموعه، اظهار کرد: شرکت سیاحتی علیصدر سالانه بیش از 500 تا 600 هزار نفر را تنها در داخل غار میزبانی می‌کند که امسال نیز همچون سنوات قبل این میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی در صحت و سلامت و با شایستگی کامل به همت کارکنان و مدیران این مجموعه، تداوم داشت.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با تأکید بر اینکه طی 6 ماهه نخست سال چیزی بیش از 300 نفر از کارکنان به گردشگران هم در مجتمع علیصدر و هم در مجتمع عباس‌آباد خدمات ارائه کرده‌اند، اذعان کرد: در این شرکت خوشبختانه بیش از یک‌هزار نفر اشتغال مستقیم و چیزی نزدیک به دو هزار و 500 نفر هم اشتغال غیر مستقیم دارند.

ملکی با تأکید بر اینکه شرکت سیاحتی علیصدر جزء کارآفرین‌های مطرح استان بوده و بزرگ‌ترین هلدینگ گردشگری غرب کشوراست، ابراز کرد: طی این مدت در مجتمع عباس‌آباد نیز بیش از 500 هزار نفر از مردم و گردشگران عزیز داخلی میزبانی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با تأکید بر اینکه در دو مجتمع به‌لحاظ عمرانی و نورپردازی و نیز محیط‌زیستی اقداماتی انجام شده و این مهم خود در جلب رضایت بیشتر گردشگران نقش بسزایی داشته است، خاطرنشان کرد: دراین‌بین به‌طور خاص در رابطه با مجتمع غار، با وجود اینکه شرکت علیصدر بهره بردار غار بوده و با میراث‌فرهنگی که یک ارگان دولتی است، قرارداد یک‌ساله دارد؛ با این وجود دست از رسالت خود برنداشته و برای حفظ و نگهداری غار، مسئولانه و تخصصی ورود و این مهم هرساله به شکل مستمر و در بستر مباحث علمی، انجام میشود .

وی به استفاده‌ از اساتید دانشگاه بوعلی‌سینا برای مبارزه با خزه‌ها و هوشمندسازی روشنایی‌ و تغییر طیف‌ نوری، جهت کنترل گرما و نوردر داخل غار علیصدر اشاره کرد و گفت: همه ساله برای بهبود وضعیت از قبل به بعد و نیز استفاده از آخرین متد و علم به روز برای نگهداری از غار اهتمام جدی داریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز