خبرگزاری کار ایران

صبح امروز:

در مدارس خوزستان زنگ ظفر و «آغاز نصرالله» نواخته شد

در مدارس خوزستان زنگ ظفر و «آغاز نصرالله»  نواخته شد
کد خبر : ۱۵۳۷۴۹۶

صبح امروز زنگ ظفر و آغاز نصرالله در مدارس شهرهای مختلف خوزستان به مناسبت پاسخ قاطع موشکی ایران نواخته شد.

به گزارش ایلنا، همزمان در مدارس استان خوزستان، با شادی و نشاط دانش آموزان، صبح گاه فتح و پیروزی، و زنگ ظفر و آغاز نصرالله نواخته شد. این زنگ به منظور آشنایی با جریان مقاومت و رهبران مقتدر آن به ویژه شهید سید حسن نصراللّه نواخته شده است.

امروز در پی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی زنگ ظفر و آغاز نصرالله به عنوان زنگ اول کلاس‌های درسی در مدارس سراسر کشور نواخته شد.

در این تجمع بیش از چهار هزار دانش آموز خوزستانی شرکت داشتند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این اجتماع خطاب به دانش آموزان گفت: امروز ما همان کشوری هستیم که سال ۵۷ با امام خود علیه طاغوت قیام کردیم.

سردار میرعبدالرضا حاجتی با بیان اینکه خدای خرمشهر خدای لبنان هم است افزود: وعده الهی حق است و دنیای کفر دنیای بی ثباتی است.

وی بیان کرد: امروز فرزندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کردند که ایران مقاوم پایدار و استوار در برابر هرگونه ظلم ایستاده و از حق مظلومان همیشه و همه جا دفاع می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز