خبرگزاری کار ایران

تأکید معاون ورزش کرمانشاه بر احیای کمیته‌های هیئت‌های ورزشی و تقویت روابط عمومی

تأکید معاون ورزش کرمانشاه بر احیای کمیته‌های هیئت‌های ورزشی و تقویت روابط عمومی
کد خبر : ۱۵۳۷۱۵۳

معاون ورزش اداره کل شهرستان کرمانشاه، در جلسه‌ای با مسئولین هیئت‌های ورزشی، بر احیای کمیته‌های غیرفعال و تقویت همکاری با رسانه‌ها تأکید کرد. او همچنین از تغییرات مدیریتی و برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی به‌منظور ارتقای تخصص مسئولین هیئت‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد حسین‌زاده معاون ورزش اداره کل شهرستان کرمانشاه، در جلسه‌ای با حضور مسئولین هیئت‌های ورزشی شهرستان، بر اهمیت احیای کمیته‌های هیئت‌های ورزشی تأکید کرد. وی اعلام کرد که یکی از اهداف اصلی وی در این مسیر، احیای نقش کمیته‌ها در هیئت‌های ورزشی است که متأسفانه به دلیل انحصارطلبی برخی افراد، فعالیت آن‌ها به تعطیلی کشیده شده است. حسین‌زاده اشاره کرد:در جلسات متعددی با کمیته‌های فرهنگی، آموزش و استعدادیابی، به دنبال تقویت این ساختارها بوده و امیدوار است با برگزاری جلسات مستمر، این هدف محقق شود.

وی همچنین خبر از تغییرات مدیریتی داد و از انتصاب سید جلال شیخ‌الاسلامی به عنوان مدیر جدید شهرستان کرمانشاه خبر داد. حسین‌زاده بر لزوم همکاری تنگاتنگ میان هیئت‌ها و خبرگزاری‌ها تأکید کرد و از ۱۰ پایگاه خبری معتبر در استان یاد کرد که باید با آن‌ها همکاری شود. وی افزود:  اولین قدم برای تقویت هیئت‌ها، شناخت دقیق اعضا و همکاری فعال با رسانه‌ها است.

همچنین، پیشنهاد تشکیل شورای هیئت‌های ورزشی با انتخاب اعضا از بین مسئولین هیئت‌ها مطرح شد تا به نمایندگی از کل گروه، پیگیری مسائل و حقوق اعضا را برعهده گیرند. در پایان، او از برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مسئولین هیئت‌ها خبر داد و بر اهمیت آموزش و تخصص در امور روابط عمومی و اطلاع‌رسانی تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد:  تقویت روابط عمومی و انعکاس درست اخبار ورزشی، به‌ویژه در سطوح بین‌المللی، از جمله اهداف اصلی اداره ورزش است و از تلاش برای تشکیل تیمی حرفه‌ای در این حوزه خبر داد. حسین‌زاده تأکید کرد:  با شروع بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ژاپن، هیئت‌های ورزشی باید با برنامه‌ریزی دقیق و تمرکز بر کسب سهمیه و مدال، به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز