خبرگزاری کار ایران

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار:

اقدامات تروریستی در سیستان و بلوچستان با هدف مقابله با وحدت و همدلی انجام می‌شود

اقدامات تروریستی در سیستان و بلوچستان با هدف مقابله با وحدت و همدلی انجام می‌شود
کد خبر : ۱۵۳۷۱۱۱

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان در پی اقدامات تروریستی اخیر و شهادت تعدادی از مردم مظلوم استان با صدور پیام مشترکی اعلام کردند: اقدامات تروریستی در این استان با هدف مقابله با وحدت و همدلی در این نقطه از ایران اسلامی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: اقدامات تروریستی مزدوران افسار گسیخته دشمن در سیستان و بلوچستان و حمله به مردم کوچه و بازار، شرکت‌کنندگان در محفل خیریه جشن عاطفه‌ها، اقشار مختلف و نیروهای نظامی و انتظامی اعم از سرباز و درجه‌دار و به شهادت رساندن مردم شیعه و اهل سنت، در راستای مقاصد شوم دشمنان برای مقابله با همدلی و وحدت جامعه و هم‌مسیر با جنایات رژیم صهیونیستی در حق مسلمانان مظلوم منطقه صورت گرفته است.

مزدوران دشمن علی رغم ادعای کذب دفاع از یک مذهب یا قوم، همه اقشار جامعه از مذاهب و اقوام مختلف را هدف قرار داده و به شهادت رسانده اند.

دشمنان نظام اسلامی، وحدت و همدلی جامعه را علی رغم شبهه‌افکنی‌ها و مانع‌آفرینی‌های بدخواهان داخلی و خارجی تاب نیاورده و این گونه انتقام شان را از مردم مظلوم می‌گیرند.

اینجانبان ضمن محکومیت اقدامات تروریستی مزدوران کوردل و دشمنان حقیقی مردم و مخالفان وحدت و انسجام جامعه و تاکید بر بررسی و برخورد قاطعانه با عوامل و حامیان این اقدامات تروریستی، شهادت شهیدان عزیز در شهرستان‌های مختلف استان را به عموم ملت ایران بویژه مردم شهیدپرور استان و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای مجروحان عزیز شفای عاجل و کامل مسئلت داریم.

به گزارش ایلنا، در حادثه تیراندازی، تروریست‌ها در مقابل مدرسه‌ای در نیکشهر که جشن عاطفه‌ها در آن برگزار شده بود،مجیب بلوچی، یوسف شیرانی، جواد ساداتی و پرویز کدخدایی به شهادت رسیدند.

این حادثه تروریستی ساعاتی قبل بر اثر تیراندازی از سوی سرنشینان یک خودروی پژو به‌ سمت افرادی که در جشن عاطفه‌ها در مدرسه محسنی شیخان بنت شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان شرکت کرده بودند، رخ داد.

پرویز کدخدایی فرمانده بسیج بخش بنت شهرستان نیکشهر، یوسف شیرانی کارمند آموزش و پرورش و رئیس شورای اسلامی شهر بنت، سیدجواد ساداتی سرباز وظیفه و مجیب بلوچی شهروند نیکشهری در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند.

بخش بنت با بیش از ۳۴ هزار نفر جمعیت، ۱۰۰ روستا و پارچه آبادی و سه دهستان دستکردف توتان و مهمدان در ۸۰ کیلومتری غرب نیکشهر واقع شده است.

در حادثه حمله به خودروهای هنگ مرزی جکیگور نیز ۲ مرزبان شهید شدند. همچنین در حادثه تیراندازی به سمت ماموران در محور جکیگور راسک ٢ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز