خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی همدان:

آتش نشانان جان هزار و 113 شهروند گرفتار را نجات دادند

آتش نشانان جان هزار و 113 شهروند گرفتار را نجات دادند
کد خبر : ۱۵۳۵۹۵۳

افزایش ۱۶ درصدی تماس با ۱۲۵

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: مأموران امداد و نجات این سازمان در ۶ ماهه نخست امسال جان هزار و ۱۱۳ شهروند گرفتار در سوانح مختلف را نجات دادند.

به گزارش ایلنا از همدان، سید صادق پورسینا اظهار کرد: آتش نشانان همدان در نیمه نخست سال جاری ۲ هزار و ۶۷۶ عملیات امداد و نجات انجام دادند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت و در این عملیات ها ۱۳ شهروند براثر حادثه فوت و ۷۵ نفر مصدوم و برای مداوا به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ۸۸ هزار و ۱۶۵ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده است، گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش تماس داشته‌ایم.

پورسینا خاطرنشان کرد: از این تعداد تماس ۵۴ هزار و ۲۷۲ مورد مزاحمت تلفنی بوده است.

وی افزود: با توجه به افزایش دما و بارش باران، افزایش ۴۳ درصدی آتش سوزی پوشش گیاهی و ۴۰ درصدی آموزش شهروندی داشتیم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با اشاره به صدور طرح تاییدیه ایمنی ساختمان‌ها خاطرنشان کرد: ۶۳۰ مورد طرح ایمنی برای ساختمان‌ها (قبل از صدور پروانه ساختمانی) ، ۳۴۲ مورد تاییدیه ایمنی ساختمان‌ها (درمانی و قبل از پایان کار) و ۲۲۱ مورد ارزیابی ایمنی ساختمان‌های قدیم الاحداث صادر شده است.

پورسینا با بیان اینکه سازمان آتش نشانی حضور موثری در عرصه‌های مختلف دارد گفت: اتفاقات خوبی در حوزه به روز رسانی تجهیزات، اسکن پرونده‌ها، تحقق بودجه، پهپاد آتش نشان و بهره‌گیری از علم و دانش اتفاق افتاده است.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان دارای ۱۰ ایستگاه عملیاتی فعال با ۲۰۱ نیروی عملیاتی و اداری است که به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز