خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری اردبیل:

تونل حیران برای چند روز مسدود شد

تونل حیران برای چند روز مسدود شد
کد خبر : ۱۵۳۵۸۳۶

معاون راهداری استان اردبیل گفت: به دلیل انجام تعمیرات و نگهداری سیستم روشنایی محدودیت ترافیکی چند روزه در تونل های جاده های استان اعمال می شود.

به گزارش ایلنا، آیدین هاشمی در بازدید از عملیات تعمیر سیستم روشنایی تونل آزادگان در محور اردبیل پارس آباد محدوده روستای گونی کند اظهار کرد: تونل های دوازده گانه در محور اردبیل- سرچم از تاریخ 1403/7/14 تا 1403/7/26 به مدت 12 روز کاری از ساعت 8 صبح الی 17 عصر محدودیت ترافیکی به جز روزهای جمعه اعمال می شود.

وی افزود: در این محور تردد همزمان با اجرای عملیات و یکطرفه کردن مقطعی محور در محدوده عملیات با رعایت جوانب احتیاط امکان پذیر است.

معاون راهداری استان اردبیل با اشاره به اینکه همزمان در محور اردبیل –آستارا ( تونل حیران) نیز از تاریخ 1403/7/9 تا 1403/7/12 از ساعت 8 صبح الی 17 عصر محدودیت ترافیکی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: این محدودیت به مدت 4 روز کاری در این محور اعمال می‌شود و  مسیر جایگزین نیز با توجه به اینکه محور فوق مسدود است  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط  از کنار گذر احداثی انجام می گیرد.

هاشمی همچنین از اعمال محدودیت در تونل آزادگان واقع در محور اردبیل- پارس آباد خبرداد و خاطرنشان کرد: در این محور  محدودیت تردد تا فردا ادامه دارد و مسیر جایگزین برای تردد در این محور  از راه کنار گذراحداثی با محدودیت و رعایت همه جوانب با نصب علائم و تجهیزات کافی امکان پذیر عنوان کرد.

وی ادامه داد: جهت کنترل ایمنی و کنترل و هدایت ترافیک به مسیر جایگزین توسط گشت های راهداری بصورت منظم با خودروهای مجهز به دستگاه جی پی اس انجام می شود.

معاون راهداری استان اردبیل از تمام هم استانی ها خواست همکاری لازم را باراهدای و پلیس راه داشته همچنین جهت اطلاع از وضعیت مسیرها با سامانه 141 راهداری استان تماس بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز