خبرگزاری کار ایران

تا پایان۱۰ مهرماه انجام می شود؛

ثبت‌نام صادرکنندگان برگزیده ملی سال ۱۴۰۳ در فارس

ثبت‌نام صادرکنندگان برگزیده ملی سال ۱۴۰۳ در فارس
کد خبر : ۱۵۳۵۷۶۹

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: صادرکنندگان استان تا پایان روزسه شنبه، ۱۰ مهرماه سال جاری فرصت دارند مدارک خود را برای معرفی صادرکننده برگزیده ملی بارگذاری کنند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی با اشاره به انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی در بیست و هشتمین سالروز ملی صادرات، افزود: با اعلام زمان ثبت‌نام صادرکنندگان از سوی وزارت صمت، متقاضیان شرکت در رویداد انتخاب صادرکننده نمونه سال ۱۴۰۳ می‌توانند جهت شرکت در فرآیند این انتخاب از مورخ ۵ مهرماه لغایت پایان روزسه شنبه، ۱۰ مهرماه ماه سال جاری اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه این فرآیند در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های فعالان عرصه صادرات غیرنفتی برگزار خواهد شد، ادامه داد: ثبت‌نام صادرکنندگان متقاضی شرکت در رویداد انتخاب صادر کننده نمونه ملی سال ۱۴۰۳ در سامانه topexporter.tpo.ir است که ضرورت دارد؛ صادر کنندگان فعال استان فارس نسبت‌ به بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص‌های ارزیابی اعلام شده در سامانه مربوطه اقدام کنند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت فارس در پایان گفت: ثبت‌نام در سه دسته گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمت انجام خواهد شد و تاریخ مندرج غیرقابل تمدید است و پس از پایان مهلت ثبت‌نام و خود اظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاه های متقاضی و انتخاب برترین‌ها طی فرآیند الکترونیکی انجام خواهد پذیرفت. 

گفتنی است، در سال جاری فرآیند ثبت‌نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی فقط از طریق درگاه سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد از این‌رو از مراجعه حضوری به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه و ارسال فیزیکی مدارک و مستندات به سازمان توسعه تجارت ایران اجتناب کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز