خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی صدرا خبر داد؛

ارائه طرح بازبینی و بازطراحی میدان‌ها و پارک‌های موجود در صدرا

ارائه طرح بازبینی و بازطراحی میدان‌ها و پارک‌های موجود در صدرا
کد خبر : ۱۵۳۴۵۹۲

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهرصدرا از ارائه طرح بازبینی و بازطراحی میدان‌ها و پارک‌های این شهر خبر داد و گفت: به‌زودی این طرح در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، حمید صادقی در جمع خبرنگاران گفت: این اقدام به‌منظور بهبود کیفیت فضاهای عمومی و ارتقاء زندگی شهروندان برنامه‌ریزی شده و نشانه‌ای از توجه مسئولان به نیازهای جامعه است.

وی با اشاره به جزئیات طرح اظهار داشت:  این طرح به‌طور ویژه به بررسی و ارزیابی وضعیت کنونی میدان‌ها و پارک‌ها می‌پردازد.

به گفته صادقی هدف اصلی آن بهبود منظر شهری و ایجاد محیط‌هایی جذاب و کارآمد برای استفاده شهروندان است. 

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای  شهرصدرا به دیگر اهداف طرح نیز اشاره کرد و گفت:  بهبود شرایط فضاهای عمومی و افزایش کارایی میدان‌ها،  توسعه و تقویت فضاهای سبز موجود به‌منظور افزایش کیفیت زندگی و تأمین نیازهای تفریحی شهروندان از دیگر اهداف طرح می باشد.

وی بیان داشت: در این راستا جمع‌آوری نظرات و ایده‌های شهروندان در جهت انجام بهتر این بازطراحی در دستور کار خواهد بود.

صادقی  گفت:به‌زودی فراخوانی برای جمع‌آوری ایده‌ها و نظرات شهروندان در خصوص این پروژه منتشر خواهد شد. 

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای  شهرصدرا افزود: این اقدام به ساکنان فرصتی می‌دهد تا در فرایند تصمیم‌گیری و طراحی فضای شهری خود سهمی فعال داشته باشند.

صادقی تاکید کرد: همکاری شهروندان در این فرآیند می‌تواند به بهبود کیفیت طراحی‌ها و انطباق آن‌ها با نیازهای واقعی مردم کمک کند.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی صدرا به لزوم توجه به فضاهای سبز نیز اشاره داشت و گفت: میدان‌ها و پارک‌ها به‌عنوان نقاط مرکزی شهر، نقش حیاتی در ارتقای کیفیت زندگی و سلامتی روانی شهروندان ایفا می‌کنند و با توجه به رشد جمعیت و نیازهای جدید، بازطراحی این فضاها امری ضروری است.

صادقی در پایان با تأکید بر مشارکت فعال شهروندان تصریح کرد: این طرح می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای بهبود فضاهای شهری فراهم کند و به نوعی گام مهمی در مسیر توسعه پایدار شهر صدرا باشد و امید است که صدرا به سمت یک شهر زیباتر و کارآمدتر حرکت کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز