خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دفاع مقدس انجام شد؛

اهدای ۳۲ سری جهیزیه به نوعروسان زرین دشتی/ هیچ نوعروسی در صف انتظار جهیزیه نمی ماند

اهدای ۳۲ سری جهیزیه به نوعروسان زرین دشتی/ هیچ نوعروسی در صف انتظار جهیزیه نمی ماند
کد خبر : ۱۵۳۴۲۷۴

آیین اهدای ۳۲ سری جهیزیه به نوعروسان زرین دشت با مشارکت بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان به نوعروسان هم‌زمان با هفته دفاع مقدس انجام شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم امام جمعه زرین دشت با تاکید بر لزوم تبیین خدمات نظام به جوانان گفت: یکی از اقدامات ماندگار کمیته امداد امام خمینی و سپاه پاسداران کمک به تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند برای ترویج ازدواج آسان است که لازم است این فعالیتهای جهادی تبیین شود. 

حجت الاسلام غلامرضا دروندپور، اساس زندگی مشترک را درک متقابل زوجین و مهرورزی آنان دانست و بیان کرد: تفاهم دوجانبه و درک متقابل در زندگی مشترک منجر به زندگی بدون چالش می شود. 

فرمانده زرین دشت نیز در آیین اظهار داشت: در این اقدام حسنه ۵ قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین لباس شویی، اجاق گاز به زوج های جوان تقدیم شد.

سرهنگ پاسدار عبدالله مستقیمی، بیان کرد: ارزش حدودی هر یک از جهیزیه های یاد‌شده ۵۰ میلیون تومان است که با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب جوانی جمعیت و محرومیت زدایی به نوعروسان شهرستان زرین دشت اهدا شد.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت این اقدام را در راستای اجلاسیه ۱۵۱ شهید شهرستان زرین دشت برشمرد و اعلام کرد: اجلاسیه ۱۵۱شهید سرافراز شهرستان زرین دشت جمعه ششم تیرماه با سخنرانی سردار خادمی رییس حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران در سالن شهید سلیمانی زرین دشت برگزار می شود. 

هیچ نوعروس زرین دشتی در صف انتظار جهیزیه نمی ماند

رئیس کمیته امداد امام خمینی زرین دشت نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، گفت: بر اساس راهبرد کمیته امداد در راستای اجرای قانونی جوانی جمعیت و ازدواج آسان در کنار آموزش و مشاوره خانواده‌ها تهیه جهیزیه نیز در دستور کار قرار دارد.

علی اصغر صالحی افزود: در همین راستا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با همکاری سپاه ناحیه زرین دشت بصورت مشارکتی۳۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون سه مرحله توزیع جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد زرین دشت انجام شده که در مرحله اول ۳۰ سری، مرحله دوم ۶۰ سری و مرحله سوم با مشارکت سپاه ناحیه زرین دشت۳۲ سری جهیزیه  امروز چهارم مهرماه توزیع شد. 

اهدای ۳۲ سری جهیزیه به نوعروسان زرین دشتی/ هیچ نوعروسی در صف انتظار جهیزیه نمی ماند

رئیس کمیته امداد زرین دشت با تاکید بر اینکه تمامی کالاهای اهدایی از تولیدات داخلی و کالای ایرانی است، یادآور شد: برای تهیه و توزیع این جهیزیه ها هیچگونه وجهی از نوعروسان دریافت نشده است. 

صالحی خاطرنشان کرد: افتخار می کنیم که امسال به هیچ عنوان صف انتظار جهیزیه در شهرستان زرین دشت نداشتیم و هر یک از نوعروسان پس از عقد رسمی میتواند با مراجعه به کمیته امداد جهیزیه خود را دریافت کند. 

وی ابراز کرد: نوعروسان تحت حمایت علاوه بر جهیزیه، کسانی که واجد الشرایط دریافت تسهیلات ارزان قیمت اشتغال دارند میتوانند با مراجعه به واحد اشتغال کمیته امداد درخواست خود را ثبت تا بتوانیم وام های  کم بهره ۱۵۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد و با اقساط ۷ ساله پرداخت و زمینه ساز درآمد پایدار آنان شویم.

بهره مندی ۹۸۵ دانش آموز نیازمند زرین دشتی از بسته های لوازم التحریر

رئیس کمیته امداد زرین دشت در ادامه یادآور شد: امسال و در آستانه سال تحصیلی جدید با کمک خیرین نیک اندیش ۹۸۵ نفر دانش آموز تحت حمایت این نهاد از بسته های اهدایی لوازم التحریر بهره مند و تا دو روز آینده توزیع میشود.

صالحی در خاتمه عنوان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، ارائه مشاوره‌های ازدواج، مهارت‌های زندگی، فرزندآوری، حل مشکلات، پیشگیری از طلاق، مشاوره شغلی و کارآفرینی و کسب و کار مقدماتی برای هر یک از زوجین از جمله خدمات این نهاد به زوجین تحت حمایت است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز