خبرگزاری کار ایران

در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت؛

رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود
کد خبر : ۱۵۲۹۹۵۲

نخستین رویداد پویش دستان پر مهر دوشنبه 26 مهرماه در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، مدیر اجرایی رویداد دستان پر مهر گفت:اخیرا با توجه به نیاز شدید در بحث آموزش دانش آموزان بی بضاعت در قالب مسئولیت اجتماعی به سمت تامین لوازم تحریر گام برداشته ایم.

مهرداد عباسی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: برند لاویا به صورت پراکنده در یکسری فعالیت ها و در قالب مسئولیت اجتماعی طی این سال ها مشارکت داشته است؛ همچنین در زمینه های ورزشی، حمایت از هنرمندان، گروه های موسیقی و مراکز آموزشی کمک های نقدی و غیرنقدی انجام داده است.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره برگرهای تخصصی لاویا ادامه داد: از بدو تاسیس این مجموعه با تفکر بزرگ و در محیط کوچک فعالیت خود را آغاز کرد و به طور مدام به فکر توسعه این برند بوده است.

عباسی  گفت: با نزدیک شدن به اول مهر ماه کودکانی که در مجموعه ما نقاشی یا رنگ آمیزی هایی را انجام داده بودند؛ این نقاشی ها را در قالب نمایشگاه به معرض فروش خواهیم گذاشت و از درآمد حاصل برای هزینه تحصیلی کودکان کمک خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه از برندهای بزرگ شهر شیراز و افراد تاثیرگذار دعوت شده است تا در این رویداد شرکت کنند، یادآور شد: هدف تامین نیازهای اولیه تحصیل کودکان و مشارکت و همبستگی بین برندها و هم افزایی بیشتر است تا این رویداد در سال های آینده نیز تکرار شود. 

رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

عباسی با بیان اینکه این همایش در قدم اول کار خیر است اما واقعیت این است که این کارهای خیر تنها مُسکن هستند، تصریح کرد: از بزرگان شهر کمک گرفته شده تا با هم افزایی ، تاثیرگذاری خود را بیشتر نمایان کنند و به جای مُسکن به دنبال درمان هستیم.

این مسئول با اشاره به هویت برندی و تاثیرگذاری اجتماعی، گفت: چرخه اقتصادی کشور به سمت و سویی می رود که کسب و کارها لزوما درآمدها را ملاک قرار می دهند و بعد از سوددهی مجموعه وارد چرخه جدید می شوند.

وی تصریح کرد: این مجموعه جز محدود برندهایی که در کل کشور در حال فعالیت است اما مرکزیت خود را از شهر شیراز دور نکرده و با مجموعه های زیادی در این شهر همکاری داشته است.

عباسی گفت: یکی از علاقه مندی های مجموعه این است که بتواند در حوزه های فرهنگی و فرهنگ سازی نیز فعالیت داشته باشد و همچنین کسب و کارهای شیرازی را برای فعالیت های این چنینی در شیراز واستان فارس ترغیب کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز