خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد؛

افزایش 256 کیلومتر شبکه توزیع برق در استان مرکزی

افزایش 256 کیلومتر شبکه توزیع برق در استان مرکزی
کد خبر : ۱۵۲۹۸۸۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از افزایش 256 کیلومتر شبکه توزیع برق در این استان خبر داد و گفت: طول شبکه توزیع برق استان در سال 1402 به 21 هزار و 72 کیلومتر رسید که این رقم هم‌اکنون به 21 هزار و 328 کیلومتر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود محمودی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های استان مرکزی، افزود: تعداد مشترکین برق در استان مرکزی از 802 هزار مشترک در سال 1402 به 819 هزار مشترک رسیده است. در بازه زمانی یک سال گذشته 17 هزار مشترک تاکنون به مشترکین برق این استان اضافه شده است.

وی ادامه داد: تعداد پایه‌های روشنایی معابر استان مرکزی در سال 1402 به میزان 235 هزار پایه رسید و این تعداد هم‌اکنون به 243 هزار پایه رسیده است. همچنین تعداد کنتورهای هوشمند نصب شده در استان 238 هزار کنتور بود که با نصب 84 هزار کنتور هوشمند، این رقم تاکنون 322 هزار کنتور هوشمند رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه تمام روستاهای بالای 10 خانوار این استان دارای برق هستند، اظهار داشت: ضریب نفوذ برق در مناطق شهری و روستایی 100 درصد است و 1166 روستای این استان از نعمت برق برخوردار شده‌اند.

محمودی تصریح کرد: اجرای طرح بهارستان در 210 روستا، احداث 8304 پایه چراغ روشنایی معابر، تأمین برق 18 هزار انشعاب، احداث 266 کیلومتر شبکه توزیع برق و احداث 675 پست هوایی از مهمترین اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در یک سال اخیر است.

وی به دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در بازه زمانی یک سال گذشته اشاره کرده و بیان داشت: توسعه مرکز پایش هوشمند، مدیریت مؤثر بار در شرایط عادی و پیک، مدیریت ولتاژ استاندارد، سرعت عمل در بررسی نتیجه و بازخورد عملیات گروه‌های اجرایی از دیگر اقدامات این شرکت تاکنون است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز