خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

عزل و نصب مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس بندعباس بدون هماهنگی قبلی/باز هم مدیر غیربومی منصوب شد

عزل و نصب مدیرعامل  شرکت نفت ستاره خلیج فارس بندعباس بدون هماهنگی قبلی/باز هم مدیر غیربومی منصوب شد
کد خبر : ۱۵۲۸۸۱۸

نمایندگان مجلس چرا واکنشی نشان ندادند

دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان با انتقاد از اینکه چرا بدون اطلاع قبلی و به صورت یک شبه مدیر عامل شرکت نفت خلیج فارس بندعباس را مسئولان استانی تغیبر داده اند گفت: نمایندگان مجلس چرا واکنشی به این قضیه نشان نمی دهند.

اسماعیل حاجی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، گفت: مدیران ارشد استان شبانه مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس بندرعباس را تغییر می دهند و فردی غیربومی را منصوب می کنند و این اقدام در روزهای پایانی کار استاندار هرمزگان  قانونی نیست.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس خبر دارند که یک فرد غیر بومی را بدون هماهنگی آنها که به عنوان نماینده مردم استان در مجلس هستند منصوب کرده‌اند؟ 

دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان افزود: به عنوان نماینده جامعه کارگری در استان هرمزگان به این اقدام مسئولان استانی معترض هستم. چراکه که شرکت نفت ستاره خلج فارس متعلق به جامعه کارگری است و جزو سرمایه کارگران است و نمایندگان کارگری در استان باید در جریان روند هرگونه عزل و نصب مدیران شرکت های نفت قرار بگیرند..

حاجی زاده ادامه عنوان کرد: متاسفانه باز هم یک نیروی غیر بومی را به صورت چراغ خاموش به عنوان مدیرعامل بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی کشور انتخاب کردند آنهم بدون اطلاع قبلی مدیر عامل این شرکت که تا آخرین لحظه از این عزل و نصب بی خبر بوده است و در حین برگزاری جلسه ای که در تهران بودند  به وی اطلاع داده اند.

وی گفت: مسئولان استانی آیا می دانند چند کارگر هرمزگانی در این پالایشگاه کار می کنند؟ و ظرفیت چند نیروی کار دیگر را دارد؟ آیا خبر دارند به همین زودی حدود 2 هزار نیروی کار دیگر در این پالایشگاه قرار است استخدام شوند؟ مطمئنم وزیر نفت، کار و خود شخص رئیس جمهور از این تغییر و جابجایی بی اطلاع هستند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز