خبرگزاری کار ایران

با حضور سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در شیراز انجام گرفت؛

عیادت از زائر پاکستانی بستری در بیمارستان شهید رجایی

عیادت از زائر پاکستانی بستری در بیمارستان شهید رجایی
کد خبر : ۱۵۲۷۸۵۷

سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس به اتفاق حجت‌الاسلام والمسلمین فولادی، معاون ارتباطات بین الملل حوزه علمیه فارس، از زائر پاکستانی بستری در بیمارستان شهید رجایی شیراز عیادت کردند.

به گزارش ایلنا، علی شیخعلی در این دیدار طی گفتگو با مدیر و کادر درمانی بیمارستان شهید رجایی در جریان وضعیت بالینی و روند درمان بیمار پاکستانی قرار گرفت و از کادر درمانی این بیمارستان قدردانی کرد.

شیخعلی اظهار داشت: از زمان وقوع تصادف اتوبوس زائران پاکستانی در شهرستان نی ریز، وزارت امور خارجه با همکاری مقامات استان فارس پی گیر رسیدگی به زائران حادثه دیده بخصوص مراحل درمان صدمه‌دیدگان این حادثه و انتقال آنها به کشورشان بوده است.

وی تأکید کرد: این زائر بستری در بیمارستان شهید رجایی نیز پس از درمان و یافتن شرایط ترخیص به کشورش بازگردانده خواهد شد.

به گفته  مسئول بخش دیپلماسی عمومی نمایندگی وزارت امور خارجه در شیراز که در این دیدار حضور داشت، گفت: هیأتی از نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس هفته گذشته در سفر به شهرستان نی ریز با دیگر مجروحین این سانحه که در بیمارستان شهدای سلامت این شهرستان بستری بودند، دیدار کردند. 

مینا هادیان افزود: این هیات همچنین طی جلساتی با فرماندار نی‌ریز و اعضای شورای تأمین این شهرستان، در جریان روند رسیدگی به وضعیت این اتباع خارجی جا مانده از پیاده روی اربعین قرار گرفتند.

وی ادامه داد: باهماهنگی های لازم ۳۳ نفر از زائرین پاکستانی این حادثه با اتوبوس به زیارت حرمین مطهر حضرت معصومه (س)  و امام رضا (ع)  اعزام و در مسیر بازگشت به کشورشان هستند مابقی نیز که در مراحل درمان بوده و بزودی به کشورشان بازگردانده خواهند شد.

به گزارش ایلنا، اتوبوس حامل زائرین پاکستانی عازم مراسم پیاده روی اربعین، روز یکشنبه 4 شهریور ماه در حوالی شهر نی ریز به دلیل نقص فنی سیستم ترمز دچار سانحه شد و 3 جان باخته و چندین مجروح برجای گذاشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز