خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان چه کسی خواهد بود؟

استاندار اصفهان چه کسی خواهد بود؟
کد خبر : ۱۵۲۷۷۴۴

طیف‌های سیاسی مختلف، نمایندگان مجلس و افراد تأثیرگذار در اصفهان تلاش دارند با معرفی گزینه‌های مطلوب‌تر برای استانداری اصفهان، مسیر را برای تصدی این سمت حساس برای یاران و همراهان خود هموار کنند.

 به گزارش ایلنا از اصفهان، این روزها بازار شایعات در خصوص انتخاب استانداران بسیار داغ است، در این میان انتخاب استاندار برای اصفهان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین استان‌های کشور همواره با چالش‌ها و حواشی مختلفی روبرو بوده است.

 در این دوره نیز شاهد بحث‌ها و گمانه‌زنی‌های بسیاری پیرامون انتخاب استاندار اصفهان هستیم، طیف‌های سیاسی مختلف، نمایندگان مجلس و افراد تأثیرگذار تلاش دارند با معرفی گزینه‌های مطلوب‌تر، مسیر را برای تصدی این سمت حساس برای یاران و همراهان خود هموار کنند.

عباس رضایی (استاندار سابق اصفهان و رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان)؛ حسن فائضی (معاون مدیرکل در وزارت کشور و رئیس ستاد انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا دکتر پزشکیان در اصفهان) ؛ ایوب درویشی (معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان) ؛ ناهید تاج‌الدین (نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم)؛ اسفندیار تاجمیری (مدیرکل سابق بازرسی استانداری و فرماندار سابق شهرستان‌های شاهین‌شهر و فریدن) از جمله گزینه‌های اصلی اصلاح‌طلبان اصفهان برای تصدی استانداری هستند.

 در کنار این افراد، اسامی افرادی همچون محمود حسینی (استاندار اسبق اصفهان)؛ نعمت‌الله اکبری (رئیس اسبق سازمان برنامه‌وبودجه استان اصفهان و استاد دانشگاه) ؛ قدرت الله نوروزی (شهردار اسبق اصفهان) نیز به گوش می‌رسد.

سید ابوالفضل رضوی و سید حمیدرضا طباطبایی نیز از جمله افرادی هستند که نام آنها در میان اسامی گزینه‌های پیشنهادی ذکر شده است.

 اما مجمع نمایندگان استان نیز سه گزینه اصلی خود برای تصدی پست استانداری اصفهان را اعلام کرده که شامل حسین اشتری (فرمانده سابق نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) ؛ مهدی جمالی‌نژاد (معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور) و هاشم امینی (مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور) هستند.

البته نام‌های متعدد دیگری نیز توسط جریانات رسانه‌ای در فضای مجازی به‌عنوان گزینه‌های پیشنهادی استانداری اصفهان مطرح هستند که به نظر می‌رسد شانس کمتری نسبت به اسامی ذکر شده داشته باشند.

 در هرحال به نظر می‌رسد ضروری است فردی به‌عنوان استاندار اصفهان انتخاب شود که توانایی مدیریت و کنترل این استان مهم و استراتژیک را داشته باشد، از طرفی با چالش‌های بزرگ استان همچون خشکسالی، فرونشست، آلودگی‌های زیست‌محیطی، پروژه‌های نیمه تمام فراوان، و... آشنایی داشته باشد و با ارائه و اجرای راهکارهای مناسب و علمی در جهت رفع مشکلات استان قدم بردارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز