خبرگزاری کار ایران

افتتاح یک هزار ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه تا ۲۰ روز آینده در کرمانشاه

افتتاح یک هزار ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه تا ۲۰ روز آینده در کرمانشاه
کد خبر : ۱۵۲۴۵۹۵

استاندار کرمانشاه گفت: ۱۱۲۰ میلیارد تومان پروژه تا ۲۰ روز آینده در کرمانشاه افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از کرمانشاه ،محمد طیب صحرایی، عصر امروز  در حاشیه افتتاح چند طرح صنعتی و بهداشتی درمانی در شهرستان اسلام‌آباد غرب، در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن هفته دولت با ایام اربعین گفت: در همین راستا پروژه‌های این هفته از یک هفته قبل از اربعین تا ۲۰ روز آینده به تدریج افتتاح می‌شود.

وی با تاکید بر افتتاح واقعی این پروژه‌ها گفت: در همین راستا پروژه‌هایی که طی این مدت به طور کامل آماده سازی شوند، افتتاح می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح چنین پروژه‌هایی به رفع معضل بیکاری استان کمک خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به افتتاح پروژه‌ها در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، خدماتی و ... گفت: تنها در حوزه صنعتی در این مدت بیش از ۱۱۲۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح می‌شود.

وی افزود: حجم خوبی از این پروژه‌ها مربوط به شهرستان اسلام آباد غرب است که امروز شاهد بهره‌برداری از تعدادی از آن‌ها بودیم که از جمله آن می‌توان به واحد تولید آب معدنی آکومهر زاگرس و فاز توسعه شرکت پترو پالایش سبحان شرکت رادین فراز آسیا  اشاره کرد.

وی افزود: امروز همچنین شاهد بهره‌برداری از مرکز خدمات جامع سلامت این شهرستان بودیم که با صرف اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

در سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان اسلام آباد غرب واحد تولیدی آب معدنی آکومهر زاگرس با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

 فاز توسعه شرکت پتروپالایش سبحان شامل طرح تولید هیدروکربن سبک و سنگین در منطقه ویژه اسلام آباد غرب هم از جمله پروژه‌های افتتاحی در این سفر بود.

در این واحد تولیدی سالانه ۱۵۰ هزار تن هیدروکربن سبک و سنگین تولید می‌شود که در تولید انواع مواد سوختی مانند بنزین و گازوییل کاربرد دارد.

افتتاح واحد تولید سیم جوش با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد و ظرفیت تولید سالانه شش هزار تن با اشتغالزایی ۶۰ نفر از دیگر پروژه های افتتاحی استاندار در سفر به اسلام آباد غرب بود.

مجتبی بخشی پور ‌ نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی نیز، اظهار کرد: باید با اعتماد کامل به بخش خصوصی و توانمند در راستای توسعه زیرساخت‌ها استان تلاش کنیم. وی اضافه‌ کرد: تنها توقع ما از سرمایه‌گذاران در این شهرستان به‌کارگیری نیروهای بومی و ایجاد اشتغال است. خوشبختانه با جذب سرمایه‌گذار درصد بیکاری شهرستان روندی کاهش داشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز