خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ورزش های کارگری فارس انتخاب شد

رئیس هیات ورزش های کارگری فارس انتخاب شد
کد خبر : ۱۵۲۴۴۱۴

محمد باقری با کسب اکثریت آرا مجمع انتخاباتی ، به عنوان رئیس هیات ورزش های کارگری استان فارس انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگری استان فارس با حضور جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری، عبدالرحیم خداجو مدیر کل ورزش و جوانان فارس و اعضا مجمع انتخاباتی این هیات صبح امروز ۱۰ شهریور ماه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد.

در پایان محمد باقری با کسب ۲۱ رای از ۲۱ رای اخذ شده به عنوان رئیس هیات ورزش کارگری استان منصوب شد.

همچنین با رای اعضا مجمع سکینه امین زاده، علی تاج، مریم جوانمردی، مازیار صالحی و قدر خادم الحسینی به عنوان نایب رئیس، خزانه دار و سه عضو هیات رئیسه هیأت ورزش کارگری استان انتخاب شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در این مجمع گفت: ورزش کارگری می تواند باعث کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش نشاط و تندرستی در جامعه کارگری شود.

عبدارحیم خداجو ادامه داد: ورزش کارگری می تواند در ۳ حوزه ورزش همگانی، قهرمانی و روستایی و عشایری نقش داشته باشد.

وی بیان کرد: می بایست با برنامه ریزی و طراحی های برنامه های ویژه به مانند جمعه های سلامت و ورزش خانوادگی با بهره گیری از ظرفیت های عمومی همچون شهرداری، آموزش و پروش و بسیج ورزش کارگری را رونق بخشید.

خداجو بیان داشت: با توجه به گستردگی فارس می توان با تقسیم بندی استان به چند منطقه برنامه ها و طرح ها با کیفیت بهتر اجرایی شود.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: بالغ بر ۴۰۰ زمین چمن روستایی در استان احداث شده است و ورزش کارگری می تواند از این ظرفیت ویژه استفاده کند و همچنین اداره کار در ۱۸ شهرستان مجموعه ورزشی دارد و با بهره گیری این زیر ساخت ها می‌توان در زمینه های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی ویژه‌ای داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در پایان ابراز امیدواری کرد با اتحاد و همدلی ورزش کارگری بیش از پیش توسعه یابد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز