خبرگزاری کار ایران

نماینده زنان، جوانان و خانواده مجمع شهرداران آسیایی؛

شبکه توسعه جهانی زنان، ۸۱۱ عضو از شهرهای مختلف آسیایی دارد

شبکه توسعه جهانی زنان، ۸۱۱ عضو از شهرهای مختلف آسیایی دارد
کد خبر : ۱۵۲۳۰۶۸

نماینده زنان، جوانان و خانواده مجمع شهرداران آسیایی گفت: شبکه توسعه جهانی زنان، ۸۱۱ عضو از شهرهای مختلف آسیایی دارد و هدف این شبکه شناسایی بانوان تاثیرگذار در حوزه های مختلف است.

به گزارش ایلنا، لادن رنجبر حقیقی در نخستین نشست بانوان لرستان و شبکه توسعه جهانی زنان اظهار کرد: شبکه توسعه جهانی زنان شبکه‌ای متشکل از سازمان‌های بین‌المللی دولتی و غیردولتی و سازمان های مردم نهاد (NGO) است و زنان تاثیرگذار از کشورهای مختلف است.

وی افزود: شبکه توسعه جهانی زنان، ۸۱۱ عضو از شهرهای مختلف آسیایی دارد و هدفش این است که بانوان تاثیرگذار را در حوزه‌های مختلف شناسایی تا در کنار هم شبکه‌سازی کنند و با هم ارتباط بگیرند و در کنفرانس‌ها، نشست‌های علمی تبادل تجربیات و کارهای مشترک انجام دهند.

رنجبر ادامه داد: هدف از این نشست‌ها، عضویت در شبکه توسعه جهانی است که این موضوع از زنان لرستان شروع شد چون شایستگی و ظرفیت دارند که می توانند در شبکه حضور داشته باشند.

نماینده زنان، جوانان و خانواده مجمع شهرداران آسیایی خاطرنشان کرد: امیدوارم این نشست‌ها استمرار داشته و اثرگذارتر باشند و بتوانیم با ارائه برنامه و راهکار، در این شبکه نقش فعالی ایفا کنیم.

وی با اشاره به شایستگی های زنان لرستان ادامه داد: این قشر نیاز به آموزش ندارند بلکه نیاز به هدفگذاری و هدفمندکردن همدیگر دارند و باید ظرفیت‌شناسی و شبکه‌سازی برای آنان انجام شود.

به گزارش ایلنا، مجمع شهرداران آسیایی یک نهاد و شبکه همکاری منطقه‌ای بین‌المللی میان شهرداران و مقامات شهرهای آسیایی است که با هدف فراهم ساختن زمینه تبادل اطلاعات، دانش فنی و تجارب مدیریت شهری و توسعه مناسبات و همکاری‌های فنی و تخصصی میان آنان و نیز ارتقای همگرایی و انسجام میان کشورها، شهرها، شهرداران و شهروندان آسیایی، در تهران پایه‌گذاری و شهر تهران به عنوان مقر دائمی دبیرخانه این سازمان انتخاب شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز