خبرگزاری کار ایران

جابجایی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ زائر اربعین با ناوگان حمل و‌نقل عمومی سیستان و بلوچستان

جابجایی بیش از ۲ هزار  و ۵۰۰ زائر اربعین با ناوگان حمل و‌نقل عمومی سیستان و بلوچستان
کد خبر : ۱۵۱۹۱۱۸

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و‌بلوچستان گفت: همزمان با آغاز طرح اربعین حسینی از ۱۶ مردادماه سالجاری لغایت ۲۷مرداد ماه، ۲ هزار و ۵۸۱ نفر زائر در قالب ۷۱ سفر از این استان به مقاصد مرز شلمچه و مهران اعزام شدند.

به گزارش ایلنا، تیمور باقری اظهار داشت: از مجموع ۲ هزار و ۵۸۱  مسافر جابجا شده طی این مدت، ۲ هزارو ۲۲۳ مسافر به مرز شلمچه و ۳۵۸ مسافر نیز به مرز مهران بوده است.

وی افزود: از ۷۱ سفر صورت گرفته توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به پایانه های مرزی کشور، ۵۹ سفر به مرز شلمچه و ۱۲ سفر نیز به مقصد پایانه مرزی مهران بوده است. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  تصریح کرد: همچنین در این بازه ی زمانی ۲۳۶ مسافر  پاکستانی در قالب ۶ سفر به پایانه مرزی چذابه جابجا شده اند.

باقری در پایان  با بیان اینکه طی این مدت برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران، همه توان و ظرفیت حمل و نقل جاده‌ای استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا زائران با کمترین معطلی جابه جا شوند یادآور شد: نیروهای این اداره کل در پایانه مرزی شلمچه تا پایان اجرای طرح  مستقر هستند و بازگشت زائرین را مدیریت می کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز