خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد :

توزیع اقلام فرهنگی در بین مواکب حسینی زنجان

 توزیع اقلام فرهنگی در بین مواکب حسینی زنجان
کد خبر : ۱۵۱۸۶۸۲

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، از توزیع اقلام فرهنگی در بین مواکب اربعینی زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی یوسفی، امروز با اعلام این خبر، گفت : این اداره کل با همکاری اعضای کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان، اقدام به پوشش آموزشی و خدماتی در محورهای مختلف در پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی خواهد کرد.

یوسفی، ادامه داد: هدف عاشورا، روشنگری مستمر و غفلت نکردن از کمین دشمنان اهل بیت (علبهم السلام) برای انحراف راه هدایت است ، و در همین راستا کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان  با توزیع اقلام فرهنگی در میان زوار حسینی  در این روشنگری چراغ راه هدایت اهل بیت(علیهم السلام) نقشی کوچک راارائه نموده است.

وی ادامه داد :  پیاده روی اربعین حسینی، پدیده ای است که نمی توان آن را از نظام فرهنگی جدا دانست. در پیاده روی اربعین، امت اسلامی، حرکتی فرهنگی را به نمایش می گذارد. این پیاده روی، پیام های زیادی دارد. در این حرکت افراد با سن های متفاوت و با فرهنگ های مختلف، هدفی مشترک دارند. پیاده روی اربعین نشان می دهد که چطور می توان با حرکت فرهنگی، که ذات مخلصانه و خالصانه دارد، موانع سیاسی را از بین برد و بین ملت ها پیوند ایجاد کرد.

رئیس کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان، با اشاره به فعالیت فرهنگی کمیته فرهنگی آموزشی در اربعین حسینی، بیان کرد: هدف ما این است تا در این مراسم بزرگ معنوی با محوریت مأموریت‌های فرهنگی، پررنگ تر عمل کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اهمیت نگاه فرهنگی و معنوی مدیران مواکب به پیاده روی اربعین، تصریح کرد: مدیران مواکب باید نگاه فرهنگی و معنوی را به این سفر داشته باشند.

وی، به شعار کربلا طریق الاقصی اشاره کرد و گفت: اربعین همان جبهه مقابل رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی است که به صحنه آمده و مبارزه می کنند در واقع روح حرکت و قیام امام حسین (علیه السلام) در این رویداد عظیم فرهنگی قابل درک و فهم است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز