خبرگزاری کار ایران

با عنوان فیلم برگزیده؛

«روایت روشن» اداره برق اردبیل به جشنواره فیلم و عکس با انرژی راه یافت

«روایت روشن» اداره برق اردبیل به جشنواره فیلم و عکس با انرژی راه یافت
کد خبر : ۱۵۱۸۲۲۹

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت : فیلم«روایت روشن» اداره برق اردبیل به جشنواره فیلم و عکس با انرژی راه یافت.

به گزارش ایلنا، رویا الله قلی پور با اشاره به راه یابی فیلم «روایت روشن» به تهیه کنندگی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به عنوان فیلم برگزیده به بخش رقابتی جشنواره فیلم و عکس با انرژی اظهار کرد: جشنواره فیلم و عکس با انرژی، با هدف شناسایی و تقدیر از بهترین آثار هنری ، با رویکرد افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی عمومی برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره  با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی برگزار شد تا با بهره‌گیری از ابزار هنر، جامعه  به سمت رفتارهای مسئولانه‌تر در مصرف منابع هدایت شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیان کرد : تعداد ۵۹ فیلم برگزیده به بخش رقابتی جشنواره راه یافتند، که خوشبختانه فیلم « روایت روشن » شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به نویسندگی و کارگردانی، سید امین موسوی و حسین درازی و تصویر و تدوین سجاد دادپور نیز به بخش رقابتی این جشنواره راه یافت.

الله قلی پور اضافه کرد: این آثار از ۲۷ تا ۲۸ مرداد ماه به نمایش عموم گذاشته خواهد شد و برگزیدگان جشنواره از بین آن‌ها انتخاب خواهند شد.

وی در ادامه از حمایت مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل ، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت و کلیه مدیران و یکایک همکاران شرکت توزیع برق استان اردبیل و نویسنده و کارگردان این فیلم و گروه هنری که در تهیه این فیلم یاریگر دفتر روابط عمومی شرکت بودند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

اللهقلی پور اظهار امیدواری کرد که انشاالله فیلم «روایت روشن» که از زبان یک سیمبان روایت شده است بتواند به عنوان فیلم برگزیده انتخاب شود.

وی ادامه داد: این فیلم  بیانگر سختی کار و تلاش همکاران شرکت توزیع برق استان اردبیل خصوصا سیمبانان تلاشگر شرکت توزیع برق استان اردبیل است که از جنوبی ترین نقطه تا شمالی ترین نقطه استان در وضعیت آب و هوایی مخصوص این اقیلم جهت پایداری و تامین برق مطمئن شبانه روز  تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز