خبرگزاری کار ایران

سید عبدالرزاق موسوی در دیدار با رئیس جمهور:

مردم فارس از عدم حضور نخبگان استان در کابینه نگران هستند

مردم فارس از عدم حضور نخبگان استان در کابینه نگران هستند
کد خبر : ۱۵۱۸۱۷۷

استاندار جدید فارس متناسب با سیاست ها و برنامه های دولت انتخاب شود

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس به نمایندگی از ستاد مرکزی استان فارس با اعلام نگرانی و نارضایتی مردم استان فارس از عدم حضور نخبگان و شایستگان استان در کابینه ابراز گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، سید عبدالرزاق موسوی در نشست صمیمانه روسای ستادهای مرکزی استانها و معاونین ستادکشور با رئیس جمهور، تصریح کرد: انتظار ما این بوده و هست که از پتانسیل بالا و توانمندی و شایستگی فرزندان استان فارس در ترکیب وزرای کابینه استفاده شود.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان فارس همچنین با اشاره به  عدم تناسب برخی اعضای پیشنهادی کابینه با وعده های انتخاباتی وتعهدات رئیس جمهور تاکید کرد و گفت: امیدواریم در بحث انتخاب استانداران به ویژه استاندار جدید فارس متناسب با سیاست ها و برنامه های دولت و اراده مردم و شان و جایگاه استان فارس و اینکه مردم چهره دولت را در عملکرد استاندار و مدیران استان می بینند  تصمیمات و تدابیر لازم  اخذ شود و در این راستا به نظرات ستادهای انتخاباتی استانها توجه لازم معطوف شود.

موسوی همچنین  بر ضرورت فراموش نکردن اعضای فعال ستادها به ویژه جوانان و بانوان تاکید کرد و یادآور شد: ضرورت دارد از ظرفیت فعالین ستادهای انتخاباتی در حوزه انتخاب مدیران در سطوح استانی و ملی بهره گیری لازم شود.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت توجه به دو اصل شایسته سالاری و عدالت درانتخاب مدیران و مسئولان به عنوان شرط لازم تاکید کرد و از رئیس جمهور خواست مبارزه با تبعیض و فساد را بطور گسترده در راس برنامه های کاری خود قرارداده و شرایطی فراهم نماید تا این امور توسط همه همکاران رئیس جمهوردرهرسطحی رعایت شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز