خبرگزاری کار ایران

گلایه مندی زائران اربعین از عدم نظارت و آلودگی سرویس های بهداشتی در خوزستان+فیلم

گلایه مندی زائران اربعین از عدم نظارت و آلودگی سرویس های بهداشتی در خوزستان+فیلم
کد خبر : ۱۵۱۷۶۸۷

در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و حرکت دسته های مردمی به سوی مرزهای عراق، برخی از زائران طی تماس با این خبرگزاری از شرایط نابسامان سرویس های بهداشتی بین راهی به شدت ابراز گلایه مندی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در آستانه فرارسیدن ایام اربعین حسینی و تشدید رفت و آمدها در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چزابه، برخی از زائران حسینی طی تماس و گفت وگو با خبرگزاری ایلنا از شرایط حاکم بر سرویس های بهداشتی خوزستان ابراز گلایه کردند.

یکی از این زائرینی که از مسیر دزپارت و ایذه وارد استان خوزستان شده بود، ضمن ابراز گلایه مندی از عدم نظارت بر این سرویس های بهداشتی به ایلنا گفت: نوکری امام حسین یک افتخار بزرگ است که در هرکجای ایران اسلامی که وارد شوید خادمین و دلسوزان بسیاری را می توان دید که شبانه روز وقت و زندگی خود را وقف امام حسین«ع» و اولاد ایشان می کنند که نمونه بارز این خادمین را در مواکب ورودی شهر ایذه می‌توان دید.

او افزود: متاسفانه آلوده بودن و عدم رسیدگی به سرویس های بهداشتی در شهر ایذه باعث دلخوری افراد بسیاری می شود که جا دارد این موضوع به جد توسط استانداری خوزستان و ستاد اربعین مورد ارزیابی قرار گیرد.

یکی از اهالی شهرستان ایذه نیز در همین خصوص می گوید: نباید کم کاری ارگان های شهرستان ایذه را به پای ستاد اربعین نوشت، چرا که این ارگان ها نه تنها در این ایام که در تمامی طول سال با انتقادات بسیاری در خصوص وضعیت سرویس های بهداشتی مواجه اند و همواره این انتقادات را با بی خیالی نادیده می گیرند.

گزارش میدانی خبرنگار ایلنا نشان می دهد که در بسیاری از مراکز خدماتی، پارک ها و معابر شهری نه تنها نظارتی بر سرویس های بهداشتی صورت نمی گیرد، بلکه قفل بودن درب این سرویس ها، آلودگی و نبود آب و مایع دستشویی، نشان دهنده گزارشات خلاف واقع اداره کل میراث فرهنگی خوزستان و در مراحل بعد شهرداری هاست. 

گفتنی است، محمدحسین ارسطوزاده مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان در ۲۳ مردادماه ۱۴۰۳ از ارایه خدمات توسط هفت‌هزار حمام و سرویس بهداشتی در سطح استان به گردشگران خبر داده بود که با توجه به گلایه مندی های عمومی نیاز است تا این آمار توسط استانداری خوزستان و ستاد اربعین حسینی مورد راستی آزمایی قرار گیرد.

لازم به ذکر است که فرماندار و شهردار ایذه نیز به تماس های خبرنگار ایلنا برای پیگیری این موضوع پاسخ ندادند.

انتهای پیام/
احسان اسکندری
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز