خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار زنجان خبر داد:

بیش از ۱۱ هزار زنجانی در سالجاری شاغل می شوند

 بیش از  ۱۱ هزار زنجانی در سالجاری شاغل می شوند
کد خبر : ۱۵۱۷۱۱۷

معاون استاندار زنجان گفت: مجموعه تعهدات اشتغالزایی استان 11 هزار و 57 نفر است که از این آمار میزان تعهد ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان 4 هزار و 490 نفر است که معادل ۴۰ درصد تعهد کل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسین محمدی، امروز سه شنبه(23مرداد1403)در جلسه کارگروه اشتغال استان، اظهار داشت: طرح‌ها و برنامه‌های اشتغالزایی همواره جزو مسائل اولویت‌دار بوده و دستگاه‌های مختلف اجرایی هر یک بنا به زمینه فعالیت و کارکردشان در این مسیر گام هایی را برداشته‌اند.

معاون استاندار زنجان، ادامه داد: مجموع تعهدات اشتغالزایی استان 11 هزار و 57 نفر است که از این آمار میزان تعهد ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان 4 هزار و 490 نفر است که معادل ۴۰ درصد تعهد کل است.

وی، تصریح کرد:  بیشترین درصد پیشرفت در بین سازمان‌ها به ترتیب بسیج سازندگی ۱۵۸ درصد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ۷۷ درصد ،سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای ۴۲ درصد است.

محمدی، اضافه کرد: در مجموع گزارش ثبت شده اطلاعات شاغلین در سال ۱۴۰۳در دستگاه‌های اجرای از تعداد 10 هزار و 880 تعهد ۳۱۵۲ نفر که ۲۸ درصد پیشرفت تعهدها است.

وی، یادآورشد: سال گذشته در مقاطعی، نرخ بیکاری در استان به عدد ۵.۵ درصد نیز رسید که زنجان از نظر پایین بودن نرخ بیکاری رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داد همچنین در شاخص مشارکت اقتصادی نیز استان زنجان در رتبه برتر بین استان‌های کشور قرار گرفت.

معاون استاندار زنجان، افزود: با توجه به ورودی‌های جدید به بازار کار باید از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال در استان بهره بگیریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز