خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان:

40 هزار دستگاه کنتور گاز مشترکین همدان پایش شد

40 هزار دستگاه کنتور گاز مشترکین همدان پایش شد
کد خبر : ۱۵۱۶۵۹۰

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در راستای انطباق اقلام و کالاهای تخصصی گازرسانی با استانداردهای مشخص شده، ۴۰ هزار دستگاه کنتور گاز با ظرفیت های مختلف، از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح استان همدان بازرسی و پایش شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، مجید الهیاری اظهار کرد: در این مدت در راستای سازگاری کالاهای تخصصی گازرسانی با استانداردهای مرجع، فرآیند بازرسی کالا شامل قبل، حین و بعد از ساخت لوله‌های فلزی انجام شد.

وی افزود: در این مدت یک هزار و ۴۶ عدد انواع شیرآلات، سه هزار و ۳۷۴ عدد اتصالات فولادی و پلی‌اتیلن، بیش از ۷۰ هزار عدد انواع کنتورهای دیافراگمی و رگولاتور، نوار عایق‌کاری و ۵۵۱ عدد انواع اقلام ایستگاهی تصحیح‌کننده کنتور اصلاح شد.

الهیاری ادامه داد: همچنین تعدادی المنت فیلتر، شات آف و ۸۱ قلم انواع کالاهای برگشتی پیمانکاران به انبار کالای شرکت گاز استان منتقل شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان به بازرسی بیش از ۲۸ هزار دستگاه رگولاتور در ظرفیت‌های مختلف برای دیگر شرکت‌های گاز استانی در طول ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در این مدت از هفت مورد پروژه اجرایی نیز بازدید و بازرسی فنی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بازدیدهای دوره‌ای از ۷۳۶ ایستگاه تقلیل فشار، ضخامت سنجی ۳۲۸ ایستگاه ، ۷۳۶ مورد بازرسی سیستم‌های ارتینگ و صاعقه‌گیر، کنترل کارایی بسترهای آندی ایستگاه‌های حفاظت کاتدی به تعداد ۷۴ مورد، بررسی پوشش خطوط مدفون با استفاده از دستگاه‌های ایرادیاب پوشش به مقدار۶۹ کیلومتر مطابق برنامه زمان‌بندی از دیگر اقدامات سال ۱۴۰۳ بوده است.

الهیاری افزود: بررسی ۱۸ مورد آزمایشات هیدرواستاتیک و نئوماتیک خطوط تغذیه و توزیع، بررسی آزمایشات پوشش الکتریکی خطوط فلزی، بررسی روش آزمایش خطوط تغذیه و بررسی مدارک و فرم‌های کیفیت اجرای پروژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: بازرسی از آزمایشات مخرب، حضور کارکنان واحد بازرسی فنی در دوره‌های آموزشی، بررسی ۴۳ مورد صورت وضعیت پیمانکاران و ۲۴ مورد حضور در جلسات فنی و تخصصی از جمله دیگر اقدامات واحد کارآمد بازرسی فنی شرکت گاز استان همدان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز