خبرگزاری کار ایران

هشدار دادستان کرمانشاه برای بنگاه‌های املاک متخلف

هشدار  دادستان کرمانشاه برای بنگاه‌های املاک متخلف
کد خبر : ۱۵۱۶۳۷۸

دادستان کرمانشاه گفت: تمام مشاورین املاک استان ملزم هستند که این قانون و سقف 20 تا 25 درصد در نظر گرفته شده برای اجاره‌بهاء املاک را رعایت کرده و تمام قراردادها را در سامانه ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز (20 مرداد) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بهاء، اظهار کرد: باتوجه به مشکلاتی که در این حوزه خصوصا در بحث اجاره بهاء در استان وجود دارد، اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است. 

وی افزود: تمام مشاورین املاک استان ملزم هستند که این قانون و سقف 20 تا 25 درصد در نظر گرفته شده برای اجاره بهاء املاک را رعایت کرده و تمام قراردادها را در سامانه ثبت کنند. 

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: درصورتی که هرکدام از بنگاه های مشاور املاک نسبت به ثبت قراردادها در سامانه اقدام نکند، توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف و اداره کل صمت شناسایی و ضمن پلمب واحد صنفی آنها به اداره کل امور مالیاتی و تعزیرات حکومتی نیز معرفی می شوند. 

وی یادآور شد: گشت هایی متشکل از نمایندگان  دستگاه های ذیربط نیز تشکیل شده تا بر چگونگی نحوه اجرای این قانون در بنگاه های مشاوره املاک اقدام کنند. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 500 بنگاه مشاوره املاک در سطح استان در زمینه اجاره املاک فعالیت می کنند، عنوان کرد: بزودی برای این واحدها نشست تبیین اجرای قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بهاء برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز