خبرگزاری کار ایران

قائم مقام معاون راهبردی قوه قضاییه در سفر به شیراز:

پشتیبانی از مجتمع های "شوق زندگی" در دستور کار معاونت راهبردی قوه قضائیه قرار دارد

پشتیبانی از مجتمع های  "شوق زندگی" در دستور کار معاونت راهبردی قوه قضائیه قرار دارد
کد خبر : ۱۵۱۶۱۵۵

در راستای اجرای برنامه های تعیین شده در سند تحول قوه قضائیه، حمایت و پشتیبانی از راه اندازی مجتمع های شوق زندگی در سراسر استان های کشور در دستور کار معاونت راهبردی قوه قضائیه قرار دارد.

به گزارش ایلنا، قائم مقام معاون راهبردی قوه قضائیه در سفر به استان فارس ضمن دیدار از مجتمع شوق زندگی و مجتمع امور سرپرستی و آسیب های اجتماعی دادسرای شیراز در جریان روند خدمت رسانی بخش های مختلف این مجموعه قرار گرفت . 

وی در حاشیه این بازدید با تقدیر از عملکرد مسئولان قضایی فارس در راه اندازی این مجتمع و کیفیت ویژه خدمت رسانی به مردم گفت: راه اندازی مجتمع های شوق زندگی در چارچوب تعاملات بین سازمانی در سند تحول قوه قضائیه مورد تأکید قرار گرفت اما در ابتدای شروع به کار این مجتمع قضایی و حمایتی در چند استان به دلیل عدم قابلیت کمی سازی نتایج و ارزیابی عملکرد آن نتوانستیم پشتیبانی مناسبی از این مجموعه های داشته باشیم. 

حسین اعظمی با بیان اینکه تغییر برخی رویکردهای دستگاه قضایی و تنظیم بخش عمده ای از برنامه های دستگاه قضایی با گرایش به سمت و سوی پیگشیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی به عنوان یک طرح فعال اجتماعی در اولویت و دستور کار قوه قضائیه قرار گرفت؛ گفت:  با این تغییر اولویت و رویکردهای برنامه محور قوه قضائیه، دیدگاه های حمایتی و پشتیبانی نیز اصلاح شد و هم اکنون حمایت مالی و اعتباری و همچنین سایر پشتیبانی های برنامه ای و سیاستگذاری در دستور کار معاونت راهبردی قوه قضاییه قرار دارد . 

این مقام مسئول در معاونت راهبردی قوه قضاییه استقرار همزمان واحدهای سرپرستی و ایجاد یک تشکل هماهنگ قضایی و اجرایی در مجتمع شوق زندگی شیراز را نمونه قابل تأمل برای تسری به دادگستری سایر استان ها خواند و خاطر نشان کرد: فضای مجموعه باید به نحوی پیش بینی شود تا قابلیت استقرار و فعالیت سمن های مردمی برای اجرای طرح های درمانی و حمایتی از قشرهای آسیب پذیر و در معرض آسیب شهر شیراز و استان فارس فراهم شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز