خبرگزاری کار ایران

رئیس جبهه اصلاحات ایران در استان البرز:

اصلاح طلبان پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری همچنان در صحنه حضور دارند

اصلاح طلبان پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری همچنان در صحنه حضور دارند
کد خبر : ۱۵۱۶۱۵۳

رئیس جبهه اصلاحات ایران در استان البرز نظارت بر عملکرد مسئولان ارشد و مدیران کل را وظیفه ذاتی این جریان سیاسی دانست و ابراز امیدواری کرد که دولتمردان جدید بتوانند مشکلات عدیده کشور بالاخص این استان را مرتفع کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدحسین خلیلی اردکانی در رابطه با وضعیت فعلی جبهه اصلاحات ایران در استان البرز، اظهار کرد: اصلاح طلبان در طی ادوار گذشته همواره ثابت کرده اند که می توانند به عنوان یکی از تاثیر گذارترین جناح های سیاسی کشور در عرصه های مختلف حضور داشته و مطالبات مردم را پیگیری کنند و از این رو می توان پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را حاصل تلاش شبانه روزی این جریان سیاسی شناسنامه دار و مورد حمایت بخش قابل توجهی از جامعه در سال ۱۴۰۳ دانست.

وی افزود: بی شک حضور جریان اصلاح طلب در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی و به خصوص در بزنگاه های حساس کشور مانع از بروز مشکلات داخلی و خارجی شده است.

دبیر مجمع نمایندگان ادوار مجلس کرج ضمن تقدیر از حضور مردم در پای صندوق های رای و دفاع از حقوق حقه خودشان گفت: جبهه اصلاحات استان البرز اعم از اعضای حقوقی و حقیقی، پس از تلاش های شبانه روزی در ستادها و اعلام نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی کاندیدای اصلح خود، به خانه بازنگشته و در راستای پیگیری مطالبات به حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند و تا آخر نیز کنار آنها خواهند ماند.

وی افزود: قطعاً به رسمیت شناختن جریان های مختلف سیاسی داخلی توسط حاکمیت، موجب ایجاد وحدت و وفاق ملی خواهد شد.

خلیلی اردکانی ضرورت انتخاب استانداری توانمند و مدیران اصلح و پاکدست را جزو مطالبات اصلی اصلاح طلبان از رئیس دولت جدید دانست و گفت: حاصل برگزاری جلسات متعدد با حضور جمعی از نخبگان بومی و ملی و اعضای جبهه اصلاحات البرز ، تنظیم سندی جامع از مطالبات مردم استان است که می بایست در رابطه با انتصاب مدیران ارشد و میانی در دولت دکتر پزشکیان مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مشاوره گرفتن از اصلاح طلبان به دلیل اشراف کامل بر استان و شرایط اجتماعی ویژه آن به دلیل عدم سهم خواهی می تواند عامل پیشبرد اهداف بلند مدت در استان البرز شود و همچنین مانع سوء استفاده دلالان سیاسی، مجاهدان شنبه و فرصت طلبانی شود که همواره به دنبال منافع شخصی و باندی خود در راستای انتصاب مدیران فعالیت های جدی دارند.

رئیس جبهه اصلاحات ایران در استان البرز، نظارت بر عملکرد مسئولان ارشد و مدیران کل را وظیفه ذاتی این جریان سیاسی دانست و ابراز امیدواری کرد که دولتمردان جدید بتوانند مشکلات عدیده کشور و بالاخص این استان را مرتفع کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز