خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

2 هزار و 331 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند

 2 هزار و 331 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند
کد خبر : ۱۵۱۵۸۵۷

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: از مجموع 2 هزار و 447 روستای لرستان ، 2 هزارو 331 روستا واجد شرایط گاز رسانی هستند و از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کرم گودرزی در آیین تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهارکرد: از 33 شهر استان 32 شهر از نعمت گاز برخوردار هستند و تنها یک شهر از شهرستان الیگودرز باقی مانده که عملیات گاز رسانی آن با 70 درصدپیشرفت در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان با بیان این که مشکل اساسی گازرسانی به دلیل عدم وجود زیرساخت مربوط به شهرستان پلدختر است، گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به حدود 84 روستای استان در حال انجام است که عمده آنها در شهرستان تازه تاسیس معمولان می باشد که با توجه به محور آزاده راه و زیرساخت های ایجادشده  تا پایان سال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی افزود: گام بعدی خدمات شرکت گاز لرستان افزایش کیفیت  و بهره وری است که با انجام حدود سه پروژه آغاز شده است.

گودرزی یادآورشد: پروژه الشتر و فیروزه آباد خط اختصاصی به طول 12 کیلومتر در حال احداث است که در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد که نقش زیادی در تولید گاز دارد و این شهرها را تغذیه می کند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: شهرهای مهم لرستان و صنایع با هدف ذخیره سازی به ویژه در بحران ها  به صورت دو ثلثه یعنی از 2 خط گاز تغذیه می شوند.

وی ادامه داد : 32 تا 37 روستا در هفته دولت امسال به جمع روستاهای گازرسانی شده در لرستان اضافه خواهد شد.

گودرزی با بیان این که شرکت گاز لرستان به سمتی می رود که به ویژه در حوزه صنعت هیچ متقاضی در نوبت نماند، یادآورشد: با همین هدف سه هزار و 500 صنعت بزرگ و کوچک از شرکت گاز لرستان تغذیه می شوندچرا که توسعه گازرسانی  و استفاده از آن در رشد صنعت ، تولید ، اشتغال و ایجاد زیرساخت ها تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز