خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری الیگودرز:

تاکنون اثری از کودک مفقودی پیدا نشده است

تاکنون اثری از کودک مفقودی پیدا نشده است
کد خبر : ۱۵۱۵۶۹۶

سرپرست فرمانداری الیگودرز گفت: با توجه به عملیات جستجو و پرواز بالگرد، تاکنون اثری از کودک مفقودی پیدا نشده است.

به گزارش ایلنا، مهدی اداوی امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه عملیات جست و جو برای یافتن آی نور نظری با حضور تیم های هلال احمر، انتظامی، بسیج و نیروهای محلی ادامه دارد، اطهار داشت: متاسفانه عملیات جست و جوی هوایی برای یافتن دختربچه گمشده الیگودرزی بی نتیجه بود و اثری از وی یافت نشد. 

وی افزود: برخی فرضیه های مطرح احتمال ربودن این دخترک توسط عقاب را می داد که به همین منظور در عملیاتی که ظهر امروز انجام شد سه قله مشرف به روستای روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی به امید یافتن آثاری از این کودک کاوش شد اما هیچ نتیجه ای حاصل نشد.

سرپرست فرمانداری الیگودرز با بیان اینکه پلیس آگاهی در حال بررسی های دقیق تر و میدانی ابعاد این اتفاق است افزود: چند حلقه چاه فاضلاب که در حوالی منزل این خانواده است فردا صبح با استفاده از خودروهای مخصوص تخلیه خواهند شد تا آخرین حدس و گمان ها نیز مورد ارزیابی قرار گیرند.

اداوی ادامه داد: آنگونه که مادر "آی نور" گفته است حوالی ساعت ۱۴ روز پنجشنبه دخترک را استحمام می کند و به دلیل مشغله های کاری زنان روستا تا ساعت ۱۶ بی خبر بوده و وقتی متوجه عدم حضور دختر در حیاط می شود منزل همسایه ها و اطراف را جست و جو می کند اما موفق به یافتن وی نمی شود و حوالی غروب که نگرانی ها از بی نتیجه بودن جست و جوها افزایش می یابد با پلیس و نیروهای امدادی تماس می گیرند.

وی بیان کرد: در عملیات های جست و جو یک جفت دمپایی دخترانه در یک باغ واقع در ۳۰۰ متری اطراف منزلشان پیدا می شود که مادر کودک اظهار می کند متعلق به دخترش می باشند اما آثاری دیگر از وی یافت نشده است.

سرپرست فرمانداری الیگودرز فرضیه افتادن دخترک در رودخانه را رد کرد و گفت: این روستا تنها دارای یک رودخانه فصلی که در این فصل از سال خشک است و این فرضیه که در رودخانه افتاده باشد اشتباه است. 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز