خبرگزاری کار ایران

با حضور مردم و نماینده بویراحمد واحد صورت گرفت؛

تجمع معترضین الحاق پادنای شمالی به اصفهان، مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد

تجمع معترضین الحاق پادنای شمالی به اصفهان، مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر : ۱۵۱۵۵۲۳

نماینده بویراحمد واحد در جمع معترضین

تجمع اعتراضی به مصوبه شورایعالی حفاظت محیط‌زیست با موضوع واگذاری مدیریت پادنای شمالی به استان اصفهان، دقایقی پیش جلوی درب استانداری کهگیلویه‌ و بویراحمد با حضور جمعی از مردم شهر یاسوج و نماینده بویراحمد واحد در مجلس برگزار شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، مُعترضان به مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست که دومین تجمع اعتراضی خود را این بار جلوی درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مخالفت خود را با واگذاری مدیریت دنای شمالی به استان اصفهان اعلام کردند.

نماینده بویراحمد واحد نیز در همان لحظات اولیه تجمع به جمع معترضین پیوست.

"محمد بهرامی سیف آباد"، ابتدا از معترضین خواست آرامش خود را تا لغو کامل مصوبه شورایعالی حفاظت محیط زیست حفظ و از هرگونه رفتار احساسی و هیجانی تنش زا پرهیز کنند.

وی با تاکید براینکه الان ما نباید دنبال مقصر این داستان بگردیم و قرار است که همه در کنار هم برای لغو کامل مصوبه شورایعالی حفاظت محیط زیست دولت سیزدهم کمک کنیم، اظهار داشت: الان اصلا صلاح نیست دنبال مقصر بگردیم و کسی نباید بفکر پیدا شدن مقصر باشد.

نماینده شهرستان‌های سه‌گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای مصوبه شورایعالی حفاظت محیط زیست به درخواست مجموعه استان اصفهان بوده و کار انجام شده و گفته‌اند که مکاتبات محرمانه بوده است.

بهرامی سیف آباد با تاکید براینکه من تلفنی و کتباً این موضوع را پیگیری کرده ام، خاطرنشان کرد: مراحل قانونی را برای جلوگیری از این مصوبه طی خواهیم کرد.

بهرامی گفت: صادقانه با شما صحبت کرده‌ایم و خواهیم کرد، من کنار شما هستم تا آخر و افتخار هم می‌کنم که تا آخر کنار شما خواهم بود، نگرانی و خواسته‌های شما را همه دنیا شنیده‌ است، این دغدغه اصلی مردم است و مردم ما در دامن دنا به دنیا آمده‌اند و زندگی کرده اند و هویت این مردم از دنا است.

نماینده بویراحمد واحد در مجلس با تاکید براینکه اجرای این مصوبه متوقف شده و مراحل قانونی جلوگیری از این مصوبه در حال طی شدن است، اظهار داشت: مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم پای کار آمده و ما حمایت همه مجموعه‌ها را برای مخالفت با این موضوع  می‌خواهیم.

"بهرامی سیف آباد" از تعصب و احساسات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و گفت: جلوگیری از این مصوبه بصورت قانونی در حال انجام و اجرای مصوبه‌ اکنون متوقف شده است.

وی افزود: باتوجه به ارتباطی که با سازمان محیط‌ زیست کشور در این چند روز داشته‌ام، این قضیه را به جد پیگیری خواهم کرد.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس گفت: شاید بعضی‌ها به دنبال این باشند که از این مسائل سوءاستفاده کنند، شرایط کشور ما خاص است، از شما خواهش می‌کنم به آرامش و امنیت کشور کمک نموده و آرامش را حفظ کنید.

بهرامی سیف آباد از مکاتبه خود با دستگاه‌های مختلف از جمله نهادهای امنیتی هم خبرداد و افزود: نگرانی مردم به‌حق است و من با شما در ارتباط هستم و این موضوع را با قاطعیت دنبال خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، یکی از این تجمع‌کنندگان در خصوص اهمیت یکپارچه بودن مدیریت منطقه حفاظت شده دنا نیز گفت: چرا باید آثار باستانی اصفهان حفظ شود، ولی طبیعت استان های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری از بین برود؟

وی افزود: چرا مسئولان متوجه این موضوع نمی‌شوند؟ اگر مافیایی پشت این موضوع نیست، چرا سدسازی‌های مُخرب اینطور ادامه پیدا می‌کند؟

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز