خبرگزاری کار ایران

هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان البرز تشکیل شد

هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان البرز تشکیل شد
کد خبر : ۱۵۱۵۴۱۰

هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان البرز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز و مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی عضو این کارگروه تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد انصاری در هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان البرز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز برگزار شد، اطهار کرد: رصد و پایش مستمر قیمت های 100 قلم کالای ضروری استان و تداوم روند تامین کالا و نظارت بر بازار همچنان در اولویت است

 دبیر کارگروه تنظیم بازار استان البرز گفت: طبق برنامه ریزی وزارت صمت و دستورالعمل‌ موجود برای استان ها، رصد هفتگی بازار و پایش مستمر قیمت های 100 قلم کالای اساسی و ضروری موجود در بازار استان نیز در حال انجام است و حفظ ثبات بازار در دستور کار همه دستگاه‌های مسئول خواهد بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: در همین چارچوب برنامه نظارت بر بازار استان با همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها همچون جهاد کشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و...، در حال انجام است و مستند به آمار موجود، غالب کالاهای عرضه شده در سطح بازار از ثبات قیمت برخوردار بوده است.

انصاری در توضیح دلایل تغییر قیمت سیمان در سطح عرضه گفت: همزمان با افزایش تقاضا در سطح بازار، روند تامین این کالا به سبب بروز برخی محدودیت های ایجاد شده در حوزه تولید که ناشی از ناترازی انرژی و تعطیلی بالاجبار واحدهای تولیدکننده در ایام هفته است، شاهد این تغییرات قیمتی هستیم که طی چند روز آینده این مشکل مرتفع و قیمت ها متعادل خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: در مذاکرات انجام شده با تعدادی سرمایه‌گذار خارجی در تلاش هستیم امکان احداث یک واحد بزرگ صنعتی تولید لاستیک را در استان البرز فراهم آوریم و در این راستا گام خوبی برداشته شده که امیدواریم بزودی منتهی به نتیجه شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز