خبرگزاری کار ایران

در حوادث جاده ای امروز استان زنجان رخ داد؛

نفر 4فوتی 10نفر مصدوم در جاده های استان

 نفر 4فوتی 10نفر مصدوم در جاده های استان
کد خبر : ۱۵۱۵۱۶۸

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت، در تصادفات جاده ای استان زنجان امروز 4نفر فوت و 10مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، داریوش تقیلو، شامگاه امروز با اعلام این خبر، گفت: تصادف ساعت  19:23 شامگاه امروز در محل جاده قیدار نوبهار نرسیده به ایی سفلا تعداد 5مصدوم و 4فوتی بر جای گذاشت.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان، ادامه داد: مصدومین حادثه توسط کد های اعزامی به بیمارستان امیر المومنین منتقل شدند.

وی، با اشاره به فوت 4نفر از سرنشینان خودروی  پیکان که تحویل نیروی انتظامی شدند، افزود: فوتی ها 4 نفر آقا و مصدومین خودروی نیسان هم 1 پسر بچه و یک نفر خانم و 3 نفر آقا بودند.

همچنین قبل از ظهر امروز نیز در واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان وانت به اورژانس ۱۱۵ استان گزارش شده که یک دستگاه آمبولانس به سرعت از پایگاه انذر به محل حادثه اعزام شده است.

تقیلو، در این زمینه نیز اضافه، کرد: پنج مصدوم حادثه تصادف وانت پیکان بعد از ارزیابی اولیه و انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان شهدای طارم منتقل شدند.

وی، با اشاره به حادثه دیگر با بیان اینکه روز گذشته بالگرد اورژانس هوایی زنجان برای نجات جان مادر باردار ماهنشانی به پرواز درآمده است، گفت: این ماموریت روز گذشته توسط اورژانس هوایی استان انجام گرفت.

تقیلو یادآورشد: در این ماموریت، خانم ۲۹ ساله با مشکل زنان و زایمان برای درمانهای تکمیلی به بیمارستان موسوی انتقال داده شد.

وی،  در پایان با اشاره به امکانات و ظرفیت های اورژانس استان، گفت: هم اکنون ۱۰۷ دستگاه آمبولانس داریم که در ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود و میانگین زمان رسیدن عوامل اورژانس به محل ماموریت های شهری و جاده ای در این استان مطابق با متوسط کشوری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز