خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

سه هزار میلیارد ریال پرونده جرایم اقتصادی در قزوین کشف شد

 سه هزار میلیارد ریال پرونده جرایم اقتصادی در قزوین کشف شد
کد خبر : ۱۵۱۴۹۲۱

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در بخش امنیت اقتصادی در سال جاری 316 پرونده به ارزش ریالی پرونده‌ها 3 هزار و 190 میلیارد ریال داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار علی ابراهیمی در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، گفت:  تصادفات جاده‌ای استان در سال جاری 107 قربانی گرفته که کاهش 15 درصدی داشت است.

فرمانده انتظامی  استان قزوین با اشاره به شماره‌گذاری 24 هزار و 459 خودرو و 3 هزار و 431 موتورسیکلت عنوان کرد: حداکثر زمان پلاک‌گذاری برای مراجعان 30 دقیقه محاسبه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری 2 هزار و 252 سارق دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن مالخران و افرادی که مظنون بودند 8 هزار و 811 دستگیری داشتیم.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین ادامه داد: سرقت در قبزوین نسسبت به مدت شمابه سال گذشته 18 درصد کاهش و میزان کشفیات هم 32 درصد افزایش داشت؛ همچنین 316 هزار نفر برای موضوع‌های مختلف با سامانه فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفتند.

دستگیری بیش از 2 هزار اتباع غیرمجاز در سطح استان

وی با اشاره به افزایش 30 درصدی جرایم سایبری در استان بیان کرد: 96 درصد این جرایم در حوزه‌های کلاهبرداری و نشر اکاذیب بود، همچنین با کمک پلیس امنیت اقتصادی 304 نفر عامل قاچاق و 50 خودوری شوتی شناسایی و دستگیر شدند.

ابراهیمی اظهار کرد: در سال جاری 14 فقره قتل در قزوین ثبت شده که تا کنون 13 مورد آن کشف شده است، ما در حوزه قنل نسبت به مدت سال گذشته 2 مورد افزایش داشتیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 2 هزار و 520 نفر از اتباع غیرمجاز دستگیر شده و زمینه خروج آن‌ها از کشور فراهم شده که این روند ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی با اشاره به ساماندهی ورود به ورزشگاه سردار آزادگان بیان کرد: ما بارها از مسئولین ورزش استان درخواست کرده‌ایم تا مسیر ورود خبرنگاران مجزا باشد تا درصوتی که کارت نداشتند مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز